  • 1. Data: 2003-08-28 05:58:51
    Temat: współwłaściciel a ubezpieczenie auta
    Od: "wuj" <w...@i...pl>

    Witam
    Jak do tej pory, tzn do pazdziernika 2002 roku byłem zapisany jako
    wspołwłaściciel auta. Prawo jady mam od 98, . Obecnie mam samochód który
    jest zarejestrowany tylko na mame a na mnie nie figuruje zadenh
    pojazd.Chciałbym w jakis sposób dopisac sie do mojego samochodu, a to po to
    by przejąc zniżki na OC mojej mamy( od niecałego roku zaden pojazd nie jest
    na mnie zarejestrowany). ZTCW moze to nastapic po osiagnieciu przezemnie 25
    roku a wiec za 3 latka. Czy znalazła by sie jakas miła osoba która
    podpowiedziałaby jak rozegrać sprawe by nie ponosić zbednych kosztów??

    pozdrawiam
    Łukasz