    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sfalszowana legitymacja
    Date: Thu, 28 Aug 2003 16:47:49 +0200

    > a moze lepiej traktowac tak samo albo ostrzej tych ktorzy robia grubsze
    > przekrety, a nie olewac sprawe tylko dlatego ze maja kupe kradzionej kasy
    > kumpli w sejmie

    Pewnie ze lepiej, ale to akurat nie ma zbytnio związku z tą konkretną
    sprawą.

    > to z tego co slyszalem nie jest takie pewne, bo maja potwierdzenie tylko
    > jednego listu poleconego, na reszte zekomo wyslanych jakos
    > zapomnieli/zgubili potwierdzenie ze bybly wyslane poleconym

    No ja wczoraj slyszalem wypowiedz Rzecznika Prasowego Prokuratury Rejonowej
    w Kielcach bodajze, z ktorej dosc jasno wynikalo ze procedura dostarczania
    wezwan przebiegla prawidlowo. A nawet jesli bylo tak jak piszesz, to i tak
    na to jedno wezwanie swiadomie sie nie stawil olewając tym samym wymiar
    sprawiedliwosci. No to sie doczekal i wymiar sprawiedliwosci olal jego...

    pdr
    Olo