  • 11. Data: 2007-08-28 07:38:03
    Temat: Re: selekcja i prawo
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 28 sierpnia 2007 07:59
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5sc54lztatmh$.g55yrzfbeeuh$.dlg@40tude.net>):

    > Swoją drogą teren prywatny, z mojej strony widzę, że po prostu brak
    > wyraźnie okreslonych zasad wstepu, bo gdyby była wyraźna tabliczka (nie
    > jakaś kartka przyczepiona z tyłu pinezką do ściany) z zasadami wstępu to
    > nie widzę przeszkód, aby selekcjonować sobie gości.

    Niestety w Polsce masz takie prawo, że na terenie prywatnym nie możesz nic,
    za to na cudzym owszem, wszystko... :D

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-28 08:53:25
    Od: gm <g...@w...nospam.p>

    Robert Tomasik wrote:

    > A to gorzej. Wyślij pismo. Tylko podaj dokładnie godzinę (powinieneś
    > mieć zapisane połączenie w komórce), bo może być kłopot z ustaleniem.

    No zobaczymy. Na pismo powinni juz odpowiedzieć.

    Pozdrawiam
    gm

  • 13. Data: 2007-08-28 08:55:13
    Od: gm <g...@w...nospam.p>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > jakaś kartka przyczepiona z tyłu pinezką do ściany) z zasadami wstępu to
    > nie widzę przeszkód, aby selekcjonować sobie gości.

    Prywatny jak prywatny, ale udostępniany i świadczący usługi rozrywkowe :)

    Pozdrawiam
    gm

  • 14. Data: 2007-08-28 14:58:24
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "gm" <g...@w...nospam.p> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy błędy popełnia. Zgłosić do PIH-u nie dacie rady, bo tę instytucje
    > ładnych kilka lat temu zlikwidowano. Obecnie jest Inspekcja Handlowa.
    > Opisane przez Ciebie praktyki stanowią wykroczenia,

    Możesz podać konkretny artykuł? Bez wklejania linków, czy odsyłania do
    "archiwum". Proszę tylko o artykułu.

  • 15. Data: 2007-08-28 21:04:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Grzegorz pisze:

    > Możesz podać konkretny artykuł? Bez wklejania linków, czy odsyłania do
    > "archiwum". Proszę tylko o artykułu.

    Art. 138 KW
    Kto, zajmując się zawodowo świadczeniem usług, żąda i pobiera za
    świadczenie zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie bez
    uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany,

    podlega karze grzywny.

    Jacek

  • 16. Data: 2007-08-28 21:29:01
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    castrol pisze:

> [...]
    > świadczenie zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie bez
    > uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany,

    Ok. zwracam uwagę na zwrot "jest zobowiązany". Czy uważasz, że
    właściciel lokalu jest zobowiązany wpuścić klienta? Jeżeli tak, to na
    jakiej podstawie

  • 17. Data: 2007-08-28 21:30:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

> [...]
    > świadczenie zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie bez
    > uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany,

    To w przypadku usługodawcy. A 'bramkarz' może beknąć za groźniejsze
    paragrafy - w końcu to zamach na wolność osobistą. A zagrożony grzywną
    "byznesmen" wypnie się i powie, że to był prywatny pomysł bramkarza.

  • 18. Data: 2007-08-28 23:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz wrote:

    > Ok. zwracam uwagę na zwrot "jest zobowiązany". Czy uważasz, że
    > właściciel lokalu jest zobowiązany wpuścić klienta? Jeżeli tak, to na
    > jakiej podstawie

    Na podstawie otwarcia lokalu handlowo-usługowego. Innymi słowy- złożył
    pewną ofertę i tym samym zobowiązał się do jej realizacji.

    Jakby otworzył klub "tylko dla członków" to co innego, ale wtedy
    musiałby prowadzić listę członków, jakieś karty członkowskie wydać itepe.

  • 19. Data: 2007-08-29 17:34:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 28 Aug 2007 10:55:13 +0200, od gm :

    > Prywatny jak prywatny, ale udostępniany i świadczący usługi rozrywkowe :)

    Zawsze mozna ustalić wstep "za okazaniem zaproszenia" a zaproszenia
    dystrybuować z lekko niejasnymi zasadami.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 20. Data: 2007-08-29 19:35:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > W odpowiedzi na post z Tue, 28 Aug 2007 10:55:13 +0200, od gm :

    > Zawsze mozna ustalić wstep "za okazaniem zaproszenia" a zaproszenia
    > dystrybuować z lekko niejasnymi zasadami.

    Ale tego nie zrobił.