  • 41. Data: 2021-06-28 18:54:47
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 09:44, J.F pisze:

    > Wcale nie tak normalnie.

    Działały "normalnie". Po prostu sprway przenoszono do trybu kapturowego.
    To że nie działały zawdzięczamy tylko temu, że skoro petenci się
    odbijali od bramki, to nie trzeba robić.

    > A to nie jest normalne ?

    Bo ja wiem. Skoro sami żądają, żeby apelację wnieść w dwa tygodnie (co
    jest o rząd wielkości bardziej skomplikowane niż wysłanie wyroku, który
    został "ogłoszony")?

    > Wyrok sad oglasza na posiedzieniu, potem musi uzasadnienie spisac,

    Nie musi - uzasadnienie jest na wniosek i trwa następny miesiąc.

    > Wiec twoje 10 dni to brzmi blyskawicznie ... chyba, ze to od wydruku

    Jeszcze raz - "wyrok" to sama sentencja, ogłaszana na posiedzeniu. Musi
    być zaprotokołowany w trakcie posiedzenia - więc już jest - trzeba tylko
    wydrukować na "papierze firmowym" i podpisać.

    > A teoretycznie to wlasnie sady pracy sa szybkie :-)

    No więc właśnie zastanawiam się co się dzieje w innych. W moim przypadku
    zajęło im dwa i pół roku do dojścia do wniosku (błędnego), że w zasadzie
    sąd pracy nie jest właściwym do rozstrzgnięcia tej sprawy, co nie
    ogranicza prawa stron do wniesienia spawy, a właściwym do tego jest
    właśnie sąd pracy. Który jednak nie jest właściwy do rozpatrzenia bo go
    to przerasta. Powyższe zdaniem sadu nie ogranicza prawa do sądu, bo w
    zasadzie wnieść można:P Co ciekawe, mimo że sprawa w zasadzie zdaniem
    sądu nie była do rozstrzgnięcia na kanwie prawa pracy to sąd jednak
    wyrok na tej kanwie wydał;)

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2021-06-28 18:56:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 07:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Do zmiany sygnatury, więc jakby co się zrobi reorganizację wydziałów
    > nadając nowe cyferki startujące licznik od zera (patrz: SO w W-wie).

    W zasadzie to ta sprawa również dotyczyła tego czy jak reorganizujesz
    organ odministracji publicznej, to wygaszenie (części) stosunków pracy z
    powodu zmiany nazwy jest zwolnieniem (wtedy podpada pod prawo pracy) czy
    chuj wie czym i chuj wie pod co podpada:P

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2021-06-28 22:54:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 07:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > A może jak w Japonii? Skoro oskarżony, to winien.

    Przecież tak właśnie w nakazowych jest.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2021-06-29 10:09:04