  • 1. Data: 2005-06-01 11:49:39
    Temat: sąd pracy odsetki
    Od: "italy" <4...@w...pl>

    wygrałem w sądzie pracy o przywrócenie na stanowisko i odsetki od
    nieterminowych wypłat , pozwany czyli zakład pracy złożył apelacje od mojego
    przywrócenia do pracy do sądu okregowego, ale nie od zasądzonych odsetek,
    jak moge wystapić teraz o zapłtę odsetek , nie mam nic z sądu , czy muszę
    wystapić do sądu o nadanie klauzuli wykonalności wyroku w tym zakresie

    jacek

  • 2. Data: 2005-06-01 16:03:44
    Temat: Re: sąd pracy odsetki
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    italy napisał(a):
> [...]
    > jak moge wystapić teraz o zapłtę odsetek , nie mam nic z sądu , czy muszę
    > wystapić do sądu o nadanie klauzuli wykonalności wyroku w tym zakresie

    Wystąpić o wydanie tytułu wykonawczego.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-01 17:04:48
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl>

    italy wrote:
> [...]
    > zasądzonych odsetek, jak moge wystapić teraz o zapłtę odsetek , nie
    > mam nic z sądu , czy muszę wystapić do sądu o nadanie klauzuli

    Tak, a później komornik ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek