  • 1. Data: 2005-06-01 11:29:33
    Temat: Szyld firmy - inaczej
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Poniewaz nikt do konca nie wie(wlacznie z urzedasami) czy trzeba go umieszczac
    czy nie na lokalu mieszkalnym uzywanym tez do DG, proponuje zrobic mala sonde:

    ilu z was dostalo kare za nieumieszczenie szyldu i w jak duzej miejscowosci
    mieszka a ilu prowadzi DG w domu bez szyldu i nic z tego powodu sie zlego nie
    stalo?

  • 2. Data: 2005-06-01 12:52:04
    Temat: Re: Szyld firmy - inaczej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Mandat się dostaje, jak jakiś organ kontroli chce dokonać tej kontroli i
    nie może znaleźć firmy. Wówczas się denerwują. Dokąd nikt nie złoży
    zażalenia i nikt Cię nie szuka bezskutecznie, to mandatu nie dostaniesz.
    Obowiązek oznakowania mieszkania wynika z Kodeksu Wykroczeń.

  • 3. Data: 2005-06-01 16:22:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zażalenia i nikt Cię nie szuka bezskutecznie, to mandatu nie dostaniesz.
    > Obowiązek oznakowania mieszkania wynika z Kodeksu Wykroczeń.

    przeciez juz szyldu nie trzeba wywieszac, czytasz grupe dlugi czas, a juz
    byl podawany dwukrotnie
    (raz nawet caly) artykul wklejony z gazeta.pl wlasnie o tym. Wiec za co ma
    otrzymac mandat, za to
    ze ktos nie zna miasta ? Przeciez to absurd

    P.

  • 4. Data: 2005-06-01 17:15:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d7knc8$4r2$1@inews.gazeta.pl...

    Faktycznie, artykułu tego nie czytałem. Ale mam wątpliwości, czy artykuł
    z gazety może uchylić art. 60(1)§3 kw.

  • 5. Data: 2005-06-01 22:53:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomości news:d7knc8$4r2$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Faktycznie, artykułu tego nie czytałem. Ale mam wątpliwości, czy artykuł

    http://www.klub-odgik.org.pl/biuletyn/set2004/donied
    .htm

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-06-01 23:18:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d7le89$m15$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.klub-odgik.org.pl/biuletyn/set2004/donied
    .htm

    Ciekawe., ale nie zmienia faktu, że stanowi wykroczenie. Musi być nowela
    kodeksu wykroczeń. Bo sam zapis w tej ustawie jest wystarczający.