  • 1. Data: 2005-06-01 12:10:01
    Temat: Wypowiedzenie umowy a koniecznosc powiadomienia
    Od: haSTe <h...@i...dot.pl>

    Witam...
    Mam takie pytanko a mianowice skonczyla mi sie umowa zawarta na 12 m-cy
    na neostrade t.psa...I w zwiaku z tym mam pytanie czy zgodnie z prawem
    UE tego typu swiadczenia nie wymagaja przypomnienia o tym iz konczy sie
    umowa etc...Jestem ciekawy gdyz zapomnialem sobie o w/w umowie ( konczy
    sie 9 czerwca ) i dzis bylem w tp.sa i dowiedzialem sie ze ( zgodnie z
    regulaminem ) obowiazuje mnie 30 dniowy okres wypowiedzenia i byc moze
    jeszcze bede misial placic za miesiac lipiec ( platne z gory )...