  • 11. Data: 2003-12-04 19:47:41
    Temat: Re: sąd orzekł o nieistniejących odsetkach
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > może jakiś strasburg chociaż zostaje??
    >
    > Nie sadze.
    >
    > Dan

    no jak to żadnego nawet cienia nadziei?? tu chodzi o 40 tys. !!
    kiz

  • 12. Data: 2003-12-04 20:30:04
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > no jak to żadnego nawet cienia nadziei?? tu chodzi o 40 tys. !!
    > kiz

    Wg mnie zadnego. Trybunaly miedzynarodowe wymagaja zawsze wykorzystania
    krajowego toku instancji. Ty olalas apelacje, nie mowiac juz o ewentualnej
    kasacji.

    Dan.

  • 13. Data: 2003-12-04 20:54:01
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > krajowego toku instancji. Ty olalas apelacje, nie mowiac juz o ewentualnej

    no to pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że to Ty jesteś adwokatem powoda.
    kiz

  • 14. Data: 2003-12-04 21:23:15
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > no to pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że to Ty jesteś adwokatem powoda.

    Nie do konca rozumiem. Nie jestem:)

    Dan.

  • 15. Data: 2003-12-06 23:20:57
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    lablador wrote:

    > Wg mnie zadnego. Trybunaly miedzynarodowe wymagaja zawsze wykorzystania
    > krajowego toku instancji. Ty olalas apelacje, nie mowiac juz o ewentualnej
    > kasacji.

    Apelację? od nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym?
    a mnie się wydawło że sprzeciw raczej... w pierwszej kolejności...

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 16. Data: 2003-12-06 23:53:46
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Apelację? od nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym?
    > a mnie się wydawło że sprzeciw raczej... w pierwszej kolejności...

    Dobrze Ci sie wydawalo.

    Dan.