  • 1. Data: 2003-12-02 20:04:36
    Temat: wykasowanie danych osobowych
    Od: "Gabi" <g...@i...net.pl>

    Witam,
    W którym momencie mogę zwrócić się do banku o wykasowanie moich danych
    osobowych ? a może mogę tylko zwrócić się z prośbą o nie udostępnianie
    danych osobowych?
    Nie mam już konta w banku, nie jestem tez dłużnikiem banku. Proszę o
    informację.

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-03 21:59:50
    Temat: Re: wykasowanie danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > danych osobowych?
    > Nie mam już konta w banku, nie jestem tez dłużnikiem banku. Proszę o

    Nigdy w odniesieniu do danych dotyczących twojego kredytu, albowiem tych
    danych nie dotyczy ustawa o ochronie danych osobowych. W każdej chwili w
    odniesieniu do danych przetwarzanych w celu innym, niż działalność
    bankowa, bo w tej części ma zastosowanie powołana ustawa.