  • 1. Data: 2003-12-02 21:16:59
    Temat: stosunki cywilno-prawne
    Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl>

    Gdzie moge znalezc informacje na temat tego jakie stosunki osobiste uznawane
    sa za stusunki cywilno prawne? a moze ktos z grupowiczow wie?

    Z gory dziekuje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kinga

  • 2. Data: 2003-12-02 21:45:57
    Temat: Re: stosunki cywilno-prawne
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > jakie stosunki osobiste uznawane sa za stusunki cywilno prawne?

    zapewne te stosunki osobiste dla których kodeks cywilny (i inne akty prawa
    cywilnego) przewidują odpowiednie skutki.
    kiz

  • 3. Data: 2003-12-02 21:58:32
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) kizzi w wiadomości <bqj16g$tne$1@absinth.dialog.net.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > zapewne te stosunki osobiste dla których kodeks cywilny (i inne akty prawa
    > cywilnego) przewidują odpowiednie skutki.

    Warto dodać, że skutki prawne, rzecz jasna ;-)

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 4. Data: 2003-12-02 22:17:45
    Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl>

    > Warto dodać, że skutki prawne, rzecz jasna ;-)

    dzieki, ale przydalyby mi sie jakies wieksze konkrety

    --
    Pozdrawiam,
    Kinga

  • 5. Data: 2003-12-02 22:29:04
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > dzieki, ale przydalyby mi sie jakies wieksze konkrety
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kinga
    > k...@o...pl

    no ale w sumie to ja się nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc
    stosunki osobiste??
    w sensie niemajątkowe, czy może prywatne??
    poszukaj w podręcznikach do prawa cywilnego cz. ogólna, może tam??
    pozdro
    kiz