  • 1. Data: 2005-02-17 00:30:07
    Temat: sad grodzki, koszty sadowe, jak splacac zeby uniknac komornika
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    mam do zaplacenia 550zl kosztow sadowych (wlasciwie to kara+koszty) jakimi
    najmniejszymi kwotami moge im splacac, zeby nie skierowali spr. do
    komornika?
    babka w sekretariacie mowila ze musze systematycznie co miesiac, ale czy
    jesli bede wplacal po 1zl to wystarczy?
    10zl?

    nie chodzi o te kwote, tylko o sprawiedliwosc-wyrok jest kompletna paranoja,
    najchetniej bym dla zasady poszedl to odsiedziec, ale jako ze mam konto to
    mi komornik je zajmie.

    pozdrawiam
    bolo

    ps. tytul wplaty tez zamierzam adekwatny dac

  • 2. Data: 2005-02-17 00:31:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bolo wrote:

    > ps. tytul wplaty tez zamierzam adekwatny dac

    uważaj żebyś za ten tytuł wpłaty nie poszedł siedzieć

  • 3. Data: 2005-02-17 09:13:35
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    > uważaj żebyś za ten tytuł wpłaty nie poszedł siedzieć

    sugerujesz ze jak napisze:
    "złodziejska danina" +nr sprawy
    "dla złodziei"
    "złodzieje bandyci"
    "na stos"
    "a na drzewach zamiast lisci wisiec beda komunisci"

    moze im sie to nie spodobac?

    pozdrawiam
    bolo

  • 4. Data: 2005-02-17 19:36:15
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bolo" <b...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi o te kwote, tylko o sprawiedliwosc-wyrok jest kompletna
    > paranoja,
    > najchetniej bym dla zasady poszedl to odsiedziec, ale jako ze mam konto to
    > mi komornik je zajmie.

    A czemu jest paranoją ?

    Pzdr.

  • 5. Data: 2005-02-19 12:44:11
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    Użytkownik "Todi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu jest paranoją ?

    bo naoczni swiadkowie oskarzenia nie wiedzieli gdzie doszlo do zdazenia i
    mylili miejsca, bo komendand drogowki napisal w pismie do sadu, ze nie byly
    robione zdjecia a numery zdjec byly wymienione na protokole (bylem przy tym)
    bo w aktach sprawy znalazlem gotowy wyrok skazujacy (na miesiac przed
    wyrokiem)(bylo pismo do prezesa, odp.: rutynowa procedura albo nadgorliwosc
    albo zadanie jakiegos praktykanta-nie mogl sie zdecydowac) bo z moich zdjec
    jasno wynikalo ze udezenie bylo z boku a nie z przodu, bo sedzina sie
    zmienila na ostatniej rozprawie i wydala w ciagu 15 minut wyrok nawet nie
    zagladajac w akta, bo te wszystkie zarzuty podnioslem przy odwolaniu a sad
    nawet nie raczyl przychylic sie do wniosku o powolanie bieglego do
    zdjec...starczy?
    gdybym wtedy akurat nie byl bankrutem to bym poszedl dalej SN, skarzyl bym
    swiadkow sedzine i policje, dzis minelo poltora roku i chyba jest juz za
    pozno
    btw, czy jesli sedzia wyda wyrok ktory jest KOMPLETNA bzdura (nie wnikajac w
    tej chwili co to znaczy i jak to udowodnic), to czy mozna go skarzyc? jest
    jakakolwiek mozliwosc? (koszty nie graja roli)
    zaczne od wizyty w GW albo SE

    pozdrawiam
    bolo

  • 6. Data: 2005-02-19 17:19:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > gdybym wtedy akurat nie byl bankrutem to bym poszedl dalej SN,

    A znasz KPoW??

    > zaczne od wizyty w GW albo SE

    Zacznij od wizyty u lekarza;))

    Pzdr