  • 1. Data: 2005-02-16 22:06:00
    Temat: W jaki sposob staje sie czlonkiem wspolnoty mieszkaniowej!
    Od: Zawisza Consulting <i...@z...de>

    W jakis sposob zostalem czlonkiem i nie wiem dlaczego?
    Moze ktos mi na to odpowiedziec?
    Pozdrawiam
    ZC

  • 2. Data: 2005-02-16 22:15:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Zawisza Consulting napisał(a):
    > W jakis sposob zostalem czlonkiem i nie wiem dlaczego?
    > Moze ktos mi na to odpowiedziec?

    a masz nieruchomość (lokal)?

    KG

  • 3. Data: 2005-02-17 00:26:35
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    Wspólnota mieszkaniowa powstaje z mocy prawa jeśli z ogółu lokali w budynku
    zostaje wyodrębniony pierwszy samodzielny lokal. (np w domu którego
    właścicielem w całości jest gmina, albo Jan kowalski, właściciel kamienicy
    ktoś wykupuje lokal i staje się jeszcze jednym właścicielem - oczywiście
    jego udział we własności jest ułamkowy, ale w tym domu jest już dwóch
    właścicieli.) Powstała współwłasność, a więc zarządza się wspólnie.
    wiecej masz choćby tu http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=37