  • 1. Data: 2005-02-16 21:26:29
    Temat: rejestracja samochodu na osobę niepełnosprawną
    Od: "Alicja" <a...@a...pl>

    Witam,

    Obecnie się przymierzam do kupna samochodu. Potrzebny mi jest do wożenia mamy,
    ktora ma I grupe inwalidzka miedzy innymi z tytułu z powodu niepełnosprawności
    ruchowej. Mam pytanie na jakie ewentualne ulgi z tego tytułu może mama liczyć ?

    pozdrawiam,

    Alicja

  • 2. Data: 2005-02-16 23:16:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    W podatku dochodowym odlicza ryczałtem coś koło 1.500 zł. Zapytaj o
    szczegóły na pl.soc.prawo.podatki.