  • 1. Data: 2004-11-17 16:26:09
    Temat: Prawo jazdu znow nowe????
    Od: "Remek" <c...@c...tam>

    Witam, czy prawda jest jakoby znow trzeba bedzie wymieniac nowe prawo
    jazdy??? Nowe niedawno wymienilem ..jakis rok temu ale obilo mi sie o uszy
    ze po wejsciu do UNIIIIII :( znow to trzeba bedzie zmieniac?
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    A tak w ogole gdzie mozna znalesc cos o datach wymiany starych dowodow?

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2004-11-18 00:08:05
    Temat: Re: Prawo jazdu znow nowe????
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Ja sie podpinam pod temat lekko go zmieniajac.
    Bylem zmuszony do zmiany Prawa Jazdy. Poszedlem do urzedu i oddalem im stare
    prawojazdy na ktorych bylo napisane wazne bezterminowo. Niestety tak za
    darmo nie chcieli mi wydac nowego. Poszedlem do kierownika ale zaslaniajac
    sie jakas nienormalna ustawa kazal zaplacic albo mi zabiora i tyle. Wiec
    pytam Jakim prawem. Jesli Panstwo popelnia blad to powinno za niego zaplacic
    z wlasnej kieszenie a nie scigac o to zwyklych smiertelnikow. Co mnie to
    obchodzi ze wymyslaja sobie jakis kartonik ktory po kilku latach nie spodoba
    sie nowemu Panu - i co bedziemy zawsze po du..e bici??
    iwi

  • 3. Data: 2004-11-18 06:18:23
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...fm>

> [...]
    > Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    >
    > A tak w ogole gdzie mozna znalesc cos o datach wymiany starych dowodow?

    To jakaś plotka. Wymianie podlegaja tylko stare, tekturowre kartoniki praw jazdy
    do końca tego roku wymienić trzeba tylko prawka wydane do 30-04-1993r.
    Po konkrety odsyłam na witryne Ministerstwa Infrastruktury
    http://www.mi.gov.pl/moduly/aktualnosci_sg/informacj
    a.php?id_informacji=1754&opcja=pokaz

    --
    ____________
    Robert Winkler

  • 4. Data: 2004-11-18 11:14:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Remek wrote:
    > A tak w ogole gdzie mozna znalesc cos o datach wymiany starych
    > dowodow?

    http://www.mswia.gov.pl/index_a.html
    w dziale "sprawy obywatelskie" -> "dowód osobisty"

    1) od dnia 1 stycznia 2003 r. do dnia 31 grudnia 2003 r. - wydanych w latach
    1962-1972,
    2) od dnia 1 stycznia 2004 r. do dnia 31 grudnia 2004 r. - wydanych w latach
    1973-1980,
    3) od dnia 1 stycznia 2005 r. do dnia 31 grudnia 2005 r. - wydanych w latach
    1981-1991,
    4) od dnia 1 stycznia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r. - wydanych w latach
    1992-1995,
    5) od dnia 1 stycznia 2007 r. do dnia 31 grudnia 2007 r. - wydanych w latach
    1996-2000.
    *** blad ***