  • 1. Data: 2002-05-08 07:40:45
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: s...@p...fm (sente)

    witam!

    jeżeli on Ciebie zwolni z pracy to zależenie od tego ile pracujesz bedziesz
    mogl zarejestrowac sie na bezrob...... (straszne slowo, sorki, ale nie wiem
    jak wyglada Twoja ogolna sytuacja)
    jezeli jednak nie chcesz byc zwolniony przez firme (w sensie przez nich) to
    najlepiej porozmawiaj z szefem - jezeli rzeczywiscie ma takie zamiary to
    pogadaj z nim zeby na swiadectwie pracy bylo zanpisane "rozwiazanie umowy
    nastapilo za porozumieniem stron" - bardzo neutralnie i nie budzi podejzen,
    zawsze kolejnemu pracodawcy mozesz ponawijac makaron an uszy.

    Pozdrawiam i powodzenia,

    Paweł

  • 3. Data: 2002-05-08 09:45:02
    Od: "Sebastian Frydrych" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Konrad <c...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Konrad
    >
    > hej . Wyczerpująca odpowiedz na postawione przez Ciebie pytanie wymaga
    dopełnienia obowiązku informacyjnego:
    -czy jest to umowa o prace
    -Czy jest to umowa o prace zawarta na czas nieokreślony
    -czy jest to umowa o prace zawarta na czas okreslony
    -jezeli jest to umowa o prace zawarta na czas okreslony to czy zawiera
    kaluzulę o mozliwości wcześniejszego jej wypowiedzenia przez każdą ze stron

  • 4. Data: 2002-05-08 17:08:12
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 8 May 2002, Konrad wrote:

> [...]
    > z nim umowę o pracę (bo tak, czy inaczej wiem, że dlugo w tej firmie nie
    > popracuję); jeżeli mam rację to jak powinno wyglądać takie pismo?

    Nie napisałeś jaki rodzaj umowy o pracę, a bez tego trudno wskazać
    konkretne opcje zakończenia stosunku pracy.

    Jeśli nie doszło do ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych, to
    umowę pracodawca może wypowiedzieć (na czas nieokreślony) lub rozwiązać za
    porozumieniem (każdą). To pierwsze jest oczywiście korzystniejsze dla
    ciebie, jednak w zasadzie będziesz zmuszony korzystać tylko z jednej
    możliwości - prawdopodobnie porozumienia stron.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)