  • 1. Data: 2009-11-01 22:21:51
    Temat: rozwiązanie umowy
    Od: "Freggi" <j...@o...pl>

    Rozwiązano ze mną umowę na świadczenie usług. Regulamin dopuszcza taką
    możliwość, ale w formie pisemnej. W przeciągu 3 miesięcy nie dotarło do mnie
    żadne pismo informujące o tym fakcie. I w związku z tym mam pytanie, czy ta
    umowa została rozwiązana skutecznie, czy też nadal obowiązuje i jakie są
    konsekwencje rozwiazania umowy bez formy podanej w regulaminie?

    I jeszcze jedno, czy poczcie zdaża się zgubić list polecony? i co wtedy?

    pzdr.
    F.