  • 1. Data: 2009-11-01 12:42:58
    Temat: ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja
    Od: "van" <v...@p...net>

    Witam,

    dwa miesiące temu zakupiłem laptop - skusiła mnie promocja: za 1PLN
    ubezpieczę sprzęt od kradziezy, uszkodzeń mechanicznych itd na rok czasu.
    sprzet zakupiłem an fv na osobę fizyczną, zapłaciłem, pobrali dane do polisy
    i obiecali ze w przeciągu kilku dni przyjdzie poczta polisa. chodziłem kilka
    razy do sklepu, obiecywali że wyjaśnią i dadzą znać. najwyraźniej jakaś
    ściema to była z tym ubezpieczeniem, dlatego pytanie: jak prawnie
    dochodzić,żeby sklep wywiązał się z zobowiązania?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-06 09:27:23
    Temat: Re: ubezpieczenie zakupionego sprzetu / promocja
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    van wrote:
> [...]
    > znać. najwyraźniej jakaś ściema to była z tym ubezpieczeniem, dlatego
    > pytanie: jak prawnie dochodzić,żeby sklep wywiązał się z zobowiązania?

    Reklamuj z tytulu niezgodnosci z umowa.

    Adam Klobukowski