  • 1. Data: 2009-11-01 23:30:50
    Temat: Re: Konieczność tłumaczenia faktur z zagranicy?
    Od: "Pabl_o" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Rafał K." <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:308b1069-36ab-40ef-a6e9-ecffbdcfeffa@w19g2000yq
    k.googlegroups.com...

    Zakupiłem w tym miesiącu program komputerowy z USA w wersji
    elektronicznej - czyli import usług. Czy ta faktura przed wpisaniem do
    KPiR oraz innych ewidencji musi być przetłumaczona na język polski?
    Czy tego tłumaczenia musi dokonać tłumacz przysięgły?

    Ja ksieguje takie faktury bez tlumaczenia i dopiero na koniec roku zbieram
    wszystkie do kupy i zanosze je do tlumacza przysieglego. Innymi slowy na
    oba pytania odpowiedz brzmi TAK.

    Picasso

  • 2. Data: 2009-11-02 06:55:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-11-2009 o 00:30:50 Pabl_o <a...@a...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Rafa? K." <r...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci
    k.googlegroups.com...

    > Zakupi?em w tym miesi?cu program komputerowy z USA w wersji
    > elektronicznej - czyli import us?ug. Czy ta faktura przed wpisaniem do
    > KPiR oraz innych ewidencji musi byae przet?umaczona na jezyk polski?
    > Czy tego t?umaczenia musi dokonaae t?umacz przysieg?y?
    >

    > Ja ksieguje takie faktury bez tlumaczenia i dopiero na koniec roku
    > zbieram
    > wszystkie do kupy i zanosze je do tlumacza przysieglego. Innymi slowy na
> [...]

    Ale masz jakieś wsparcie?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-11-02 07:00:23