  • 1. Data: 2004-03-22 08:39:49
    Temat: rozw. umowy o prace za porozumieniem stron a zalegly urlop
    Od: mp <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Rozwiazalem umowe o prace za porozumieniem stron (z 3 miesiecznym
    terminem) i jednym z zapisow porozumienia bylo, ze "pracodawca zwalnia
    pracownika z obowiazku swiadczenia pracy".
    W miedzyczasie dostalem pismo, ze pracodawca odwoluje "zwolnienie z
    obowiazku swiadczenia pracy" i wysyla mnie na zalegly urlop (o ktory
    nie wnioskowalem), motywujac to zapisem art 167(1) Kodeksu Pracy.
    Wydaje mi sie, ze mnie on nie dotyczy, bo mowi on o okresie
    wypowiedzenia umowy, a nie rozwiazaniu za porozumieniem stron?
    Praktycznie nic sie nie zmienilo, bo i tak nie musialem chodzic do
    pracy, ale pytanie czy tego zaleglego urlopu nie powinni wyplacic
    zamiast kazac zuzyc?

    mp

  • 2. Data: 2004-03-22 21:02:55
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "mp" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Praktycznie nic sie nie zmienilo, bo i tak nie musialem chodzic do
    > pracy, ale pytanie czy tego zaleglego urlopu nie powinni wyplacic

    nie
    obligatoryjnie nalezy wykorzystac
    chociaz oczywiscie pracodawca moze zrezygnowac ze swiadczenia pracy w calym
    okresie konczowym zatrudnienia od chwili zawarcia porozumienia, moze tez
    wyplacic odprawe a pracownik moze sie zgodzic na porozumienie stron z dnia
    na dzien
    salto