  • 1. Data: 2004-03-22 07:35:11
    Temat: Klauzula cesja zabezpieczająca płatność od Inwestora
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Potrzebuje pomocy w zakresie umowy na roboty budowlane, jako Podwykownaca
    dla Generalnego Wykownacy.
    W trakcie przygotowania umowy z GW , chcac zabezpieczyc moją płatność
    doszlismy do wspólnego zdania z Inwestorem i GW,
    ze ja podpisze umowe z GW (ponieważ on wygrał przetarg na całosć robót) a
    w umowie wpisze cesje, ze Inwestor będzie
    płacił bezposrednio na moje konto , bez posrednictwa GW (tzn GW będzie
    refakturował na Inwestora, a pieniazki bezpośrednio
    z Urzędu Gminy do mnie).
    Proszę o pomoc w sformuowaniu takiego podpunktu.

    Pozdrawiam
    Air Lord

    a i r l o r d @ o p . p l

  • 2. Data: 2004-03-22 09:02:11
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Użytkownik "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>
    napisał w wiadomości news:c3m4vn$nrh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > refakturował na Inwestora, a pieniazki bezpośrednio
    > z Urzędu Gminy do mnie).
    > Proszę o pomoc w sformuowaniu takiego podpunktu.

    Przeszukałem grupe w googlach z różnymi konfiguracjami słów : cesja,
    wierzytelnosci, zabezpieczenie, płatnosci i nic
    nie znalazłem odpowiadajacego moim potrzebom. Chyba jednak udam sie do
    prawnika, bo dzisiaj w południe
    mam podpisac umowe.
    Jeszce za godzine sprawdze na grupie , ale widze że raczej cieżko
    będzie...

    Pozdrawiam
    Air Lord