  • 1. Data: 2004-03-22 07:24:35
    Temat: Compensa - odmowa odszkodowania AC( przestroga)
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Nie wiem czy ktoś się bedzie orientował i coś sensownego mi poradzi( będę
    też dzwonił do rzecznika ubezpieczonych) ale sprawa się zrobiła wręcz
    groteskowa.Firma Compensa odmówiła wypłaty odszkodowania
    z AC (zniszczenie auta przez osoby trzecie) podając za powód że nie
    okresliłem w ciągu 5 dni na policji wartości szkody.Czy ktoś słyszał o takim
    przypadku?Próbowałem w ciagu tych 5 dni uzyskać taką informacje od
    ubezpieczyciela ale bezskutecznie.Prokurator umorzył postepowanie w takim
    przypadku, a Firma Compensa mnie tym obwinia i argumentuje,że nie może
    dochodzic roszczeń od winnego.Ja sie tylko pytam co mnie to obchodzi?
    Ja wykupiłem AC na auto i chyba nie musze się troszczyć o to kto co i
    jak.Czy dana firma jeśli uderze w drzewo odmówi wypłaty bo nie odzyska kasy
    o tej przeszkody?Paranoja.
    Mam AC i nie powinienem się martwic tym jak ta firma to sobie rozliczy w
    koncu zapłaciłem im kupe kasy za ochrone własnie przed takimi przypadkami.
    Pisze to aby przestrzec przed takimi firmami ale też zapytac czy ktoś juz
    czasem czegos takiego nie przerabiał
    i nie mógł by mi podpowiedzieć do kogo z tym pójść.
    Raczej nawet nie ma mowy o radzie typu sąd i sprawa cywilna bo to jest
    ewidentna sprawa i szukanie
    powodu nie wywiazania się z obowiazków ubezpieczyciela.Dodam że przez 55 dni
    nie dostałem od w/w firmy
    ani jednego zawiadomienia czy pisma.

    Pozdrawiam
    Jacek
    r...@l...pl
    gg 2002583
    tel 600 332 332

  • 2. Data: 2004-03-23 16:50:26
    Temat: Re: Compensa - odmowa odszkodowania AC( przestroga)
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    Użytkownik "aneta" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

    Prawnie nie potrafię pomóc, ale na listę "umiejętnie" migających się
    proponuję sobie dopisać Credit Suisse Life & Pensions SA (dawny Wintethur
    Życie SA) - dotyczy to co najmniej 5 pracowników lub współpracowników,
    których potrafię wymienić z imienia i nazwiska (w tym dwóch lekarzy
    orzeczników pracujących na terenie województwa dolnośląskiego).

    Jurek

  • 3. Data: 2005-05-27 19:39:41
    Od: ann<a...@p...onet.pl>

    mi tak ze Compensa bo dłuugim zwlekaniu (65dni od zgloszenia) wydała odmowną
    decyzje odszkodowania z AC.
    Dziwi mnie ten fakt iż rzeczoznawca pracujący dla Compensy nie miał wątpliwości,
    co do zasadności wypłacenia odszkodowania. 5 dni po wykonaniu opinii zadzwonił
    do mnie likwidator szkód z Katowic i poinformował o wysokości odszkodowania.
    Wyraziłam zgodę na rozliczenie metodą kosztorydową i spokojnie czekałam na
    pieniądze. Niestety moja cierpliwośc wysiadła na początku maja. Po wykonaniu
    kilku telefonów dowiedzialam sie iż mój przelew czeka na podpisa "kogoś z
    warszawy" i ze w ciągu kilku dni pieniądze wpłyną na moje konto. 13 maja
    podpisałam umowe z TUCompensa na ubezpieczenie w kolejnym roku- oczywiscie
    podniesiono mi składkę roczną o 5-10%. Jednak odszodowania nie dostałam. Dzis
    otrzymałam decyzje odmowną !!!

    Osoby potrafiące mi coś doradzić proszę o pomoc.

    pozdrawiam

    a...@p...onet.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info