    From: mp <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozw. umowy o prace za porozumieniem stron a zalegly urlop
    Date: Mon, 22 Mar 2004 09:39:49 +0100

    Witam
    Rozwiazalem umowe o prace za porozumieniem stron (z 3 miesiecznym
    terminem) i jednym z zapisow porozumienia bylo, ze "pracodawca zwalnia
    pracownika z obowiazku swiadczenia pracy".
    W miedzyczasie dostalem pismo, ze pracodawca odwoluje "zwolnienie z
    obowiazku swiadczenia pracy" i wysyla mnie na zalegly urlop (o ktory
    nie wnioskowalem), motywujac to zapisem art 167(1) Kodeksu Pracy.
    Wydaje mi sie, ze mnie on nie dotyczy, bo mowi on o okresie
    wypowiedzenia umowy, a nie rozwiazaniu za porozumieniem stron?
    Praktycznie nic sie nie zmienilo, bo i tak nie musialem chodzic do
    pracy, ale pytanie czy tego zaleglego urlopu nie powinni wyplacic
    zamiast kazac zuzyc?

    mp