  • 1. Data: 2004-03-22 07:06:20
    Temat: Warunki techniczne pojazdów.
    Od: "Roman" <roman_[x]@poczta.gazeta.pl>

    Witam. Czy mógł by ktoś podac link do ustawy/rozporządzenia określającego
    warunki technicze pojazdów podczas corocznego badania na stacji
    diagostycznej.
    Chodzi mi o paramery układu hamulcowego,wydechowego i zwiazane z tym normy,
    wyglądu nadwozia itp.

    Roman
    Adres odspamiony .Usuń: [x]

  • 2. Data: 2004-03-22 12:23:09
    Temat: Re: Warunki techniczne pojazdów.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Roman" <roman_[x]@poczta.gazeta.pl> napisał:

    >Czy mógł by ktoś podac link do ustawy/rozporządzenia określającego
    >warunki technicze pojazdów podczas corocznego badania na stacji
    >diagostycznej.

    Roz MI z 16 grudnia 2003 r. w sprawie zakresu i sposobu
    przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów
    stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. Nr 227, poz. 2250)

    Artur Golański