  • 1. Data: 2005-07-07 00:55:11
    Temat: Niższy ZUS
    Od: "HHH" <d...@o...pl>

    Ostatnio głośno o 106. posiedzeniu sejmu i głosowaniu

    "o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
    oraz ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych 01/07/2005 skierowano do
    Senatu "
    tekst 3772

    z pierwszej strony tekstu wynika (z danych na dziś):

    49,71 (19,52% nowej podstawy czyli 30% min wynagrodzenia) emerytalne
    33,11 (13% nowej podstawy czyli 30% min wynagrodzenia) rentowe
    35,51 - Chorobowe 2,45 % starej podstawy
    27,97 - Wypadkowe 1,93 % starej podstawy
    35,51 - Fundusz pracy 2,45 % starej podstawy
    154,61 - Zdrowotne 8,5 % starej podstawy

    łacznie: 336,42 PLN -tyle wynosić będzie obciązenie rozpoczynajacego DG
    przez pierwsze dwa lata dzialalnosci

    projekt przeszedł teraz do Senatu. Znajduje sie w programie obrad 86
    posiedzenia senatu 19, 20 i 21 lipca 2005 r. Wchodzi 14 dni od daty
    ogłoszenia.

    Senat, prezydent to miejsca o których wiem że może utknąć. Czy mogą sie
    przydarzyć jakieś inne niespodzianki? Jak wszystko dobrze pójdzie to kiedy
    będzie można się tą zmianą cieszyć?

  • 2. Data: 2005-07-08 11:05:18
    Temat: Re: Niższy ZUS
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HHH napisał(a):

    > Czy mogą sie przydarzyć jakieś inne niespodzianki?

    Według mnie prędzej czy później w Ziemię trafi kometa lub asteroid :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."