  • 1. Data: 2005-07-07 06:49:50
    Temat: zajety zwrot pod.
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    witam;
    dostalem z us zawiadomienie o zajeciu prawa majatkowego tzn zwrotu podatku
    doch. z 2004 r
    chodzi o mandat z dnia 30.11.2001 r
    moim zdaniem zostal juz przedawniony, czy gdy poinformuje o tym us sa szanse
    na zwrot tej kwoty? czy mam jakis max termin w ktorym musze zlozyc swoje
    zazalenie?
    do zawiadomienia dolaczony jest dok TYT-1 gdzie na drugiej str. przy
    pozycji - Klauzula o skierowaniu tytulu wykonawczego do egzekucji sa
    pieczatki z datami 2002.02.18 i 28.12.2004 z pieczatkami naczelnika us, czy
    te daty maja jakies znaczenie?
    pozdro:)

  • 2. Data: 2005-07-07 06:49:52
    Temat: Re: zajety zwrot pod.
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R6"

> [...]
    > pozycji - Klauzula o skierowaniu tytulu wykonawczego do egzekucji sa
    > pieczatki z datami 2002.02.18 i 28.12.2004 z pieczatkami naczelnika us,

    oczywiście że mają
    do egzekucji poszło w terminie
    tylko nie było wcześniej zwrotu podatku
    więc czekało spokojnie.
    i tak masz farta zże ci nie weszli na pensję

    macso

  • 3. Data: 2005-07-07 07:05:27
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko nie było wcześniej zwrotu podatku
    > więc czekało spokojnie.
    > i tak masz farta zże ci nie weszli na pensję

    ok, tyle, ze sam mandat chyba juz sie przedawnil?
    to nie ma znaczenia?
    pozdro:)

  • 4. Data: 2005-07-07 07:18:14
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozycji - Klauzula o skierowaniu tytulu wykonawczego do egzekucji sa
    > pieczatki z datami 2002.02.18 i 28.12.2004 z pieczatkami naczelnika us,

    Dostałem to samo ze skarbowego,mandat miałem z dnia 30.12.2001.Tylko
    skierowanie tytułu wykonwczego do egzekucji mam 19.04.2005,więc chyba mam
    szansę się odwołać.Tak mi tu na grupie poradzono.Więc idę się odwołać dziś
    pozdr.minoryt

  • 5. Data: 2005-07-07 11:43:54
    Temat: Odp: zajety zwrot pod.
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > ok, tyle, ze sam mandat chyba juz sie przedawnil?
    > to nie ma znaczenia?
    > pozdro:)

    Ma znaczenie. Obowiazek jest przedawniony i w tym przypadku nie nastepuje
    przerwanie tego przedawnienia. To grzywna a nie roszczenie cywilne. Wnies
    zarzuty przeciwko tytulowi wykionawczemu w terminie 7 dni od jego
    doreczenia. Beda musieli umorzyc (jezeli od przyjecia mandatu do doreczenia
    ci tytulu minelo 3 lata)

    Dan.