  • 1. Data: 2007-07-19 08:05:56
    Temat: rowery na klatce schodowej
    Od: "dwaKa" <b...@i...pl>

    Czy jest zgone z prawem trzymanie rowerów na klatce schodowej oraz wózków
    dziecinnych - nie chodzi mi o chwilowe. Ewentualnie jakie przepisy to
    regulują.

    --
    pozdrawiam
    dwaKa

  • 2. Data: 2007-07-19 08:32:31
    Temat: Re: rowery na klatce schodowej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dwaKa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dziecinnych - nie chodzi mi o chwilowe. Ewentualnie jakie przepisy to
    > regulują.

    co najwyzej przeciwpozarowe, lub regulamin
    spoldzielni/wspolnoty/mieszkancow

  • 3. Data: 2007-07-20 21:39:17
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "dwaKa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > co najwyzej przeciwpozarowe, lub regulamin
    > spoldzielni/wspolnoty/mieszkancow

    Do tego jeśli ktoś trwale użytkuje powierzchnię wspólną to może zostać
    zobowiązany do opłacania za nią czynszu jak za mieszkanie. Ale nie wiem,
    w jakich sytuacjach jest to możliwe, w jakich pewne, a w jakich
    nielegalne ;-)

    chester

  • 4. Data: 2007-07-24 01:34:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 20 Jul 2007 23:39:17 +0200, od chester :

> [...]
    > zobowiązany do opłacania za nią czynszu jak za mieszkanie. Ale nie wiem,
    > w jakich sytuacjach jest to możliwe, w jakich pewne, a w jakich

    We wspólnotach mieszkaniowych takie kwestie reguluje się regulaminem, a
    regulamin uchwala zgromadzenie włascicieli.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net