  • 1. Data: 2002-12-30 11:06:05
    Temat: rok 2002 - podsumowanie
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Witam
    Przygotowalem podsumowanie roku 2002 w dziedzinie lezacej w zakresie moich
    zainteresowan: podsumowanie wydarzen zwiazanych z internetem, obserwowanych
    przez pryzmat prawa.
    Jesli Panstwa temat interesuje - podsumowanie jest dostepne pod adresem:
    http://www.vagla.pl/skrypts/2002_podsumowanie.htm

    Zycze Wesolego Nowego Roku 2003!

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Specjalista |
    http://www.piit.org.pl

  • 2. Data: 2002-12-30 20:30:29
    Temat: Re: rok 2002 - podsumowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002, Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

    >+ Witam
    >+ Przygotowalem podsumowanie [...]

    Podziękowania - myslę że nie tylko moje.

    >+ Zycze Wesolego Nowego Roku 2003!

    Wzajemnie !

    Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-31 14:15:49
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Podziękowania - myslę że nie tylko moje.

    rowniez przylaczam sie do podziekowan, gratuluje pomyslu, wytrwalosci.

    jak najbardziej, Tobie tez.
    pozdr
    ssj5

  • 4. Data: 2002-12-31 14:33:26
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >zainteresowan: podsumowanie wydarzen zwiazanych z internetem, obserwowanych

    Ponieważ korzystam czasem z Twojego serwisu VaGla.pl, chciałabym
    przy tej okazji podziękować. Gratuluję Ci serdecznie wiedzy i pracowitości.
    Życzę szczęścia w Nowym Roku :)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów