  • 1. Data: 2004-05-02 17:02:05
    Temat: Ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Pinky" <p...@k...chip.pl>

    Witam,

    co w praktyce oznacza "ograniczenie praw rodzicielskich"? Czy moge nakazac
    bylemu mezowi, ktory posiada takie ograniczenie, aby nasze dzieci byly
    zabierane i przyprowadzane przez niego w scisle okreslonych godzinach, albo
    przebywaly, a raczej nie przebywaly w scisle okreslonych miejscach lub nie
    mialy kontaktu z okreslonymi osobami?
    Pozdr

  • 2. Data: 2004-05-14 09:47:01
    Temat: Re: Ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Adrian" <a...@a...net.pl>

> [...]
    albo
    > przebywaly, a raczej nie przebywaly w scisle okreslonych miejscach lub nie

    Sadze, ze mozesz. Z tego co wiem wiekszosci facetom sie ogranicza difultowo.
    Ale czy rzeczywiscie masz powody? Lazi z nimi po obskurnych pubach, porywa
    je oddaje po 3 dniach a nie po 3 godzinach? Czy jest jakis niebezpieczny?
    Jesli tak to sadze, ze mozesz. Ale wazne jest chyba tez z jakich powodow je
    mu ograniczono.
    Mi sie udalo. Mam pelnie praw rodzicielskich i na szczescie moja ex. z
    widzeniami nie robi problemow.

    Pozdrawiam
    Adrian