  • 11. Data: 2004-08-17 08:39:21
    Temat: Re: rocznik 1981 do rezerwy, czy nie ??
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz wrote:

    > Użytkownik "safanduaal" > > Tegoroczni absolwenci idą do rezerwy.

    > Najnowsze rozporządzenie (już opublikowane) mówi o tegorocznych
    > absolwentach.
    >
    > ---
    > Pzdr

    Acha, za absolwenta jest już i jeszcze uznawany także ktoś z
    absolutorium ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2004-08-17 15:17:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kopajt ;-) wrote:
    > Gdzie mozna to rozporządzenie znaleźć ?

    www.sejm.gov.pl

    KG

  • 13. Data: 2004-08-17 15:42:49
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Kopajt ;-)" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie mozna to rozporządzenie znaleźć ?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20041501583

  • 14. Data: 2004-08-17 15:45:06
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"

    > Dlaczego? Moje pytanie nie jest warte odpowiedzi?

    Nie, czemu. Ja tego nie powiedziałem.
    EOT dla "sporu", kto co powiedział i dlaczego :-)
    Moja wypowiedź była neutralna co do sensu jakiejkolwiek służby wojskowej.

    ---
    Pzdr

  • 15. Data: 2004-08-17 16:03:40
    Od: "Kopajt ;-\)" <n...@m...com>

    Tomasz wrote:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20041501583

    Dzięki bardzo

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

  • 16. Data: 2004-08-17 21:01:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 17. sierpnia 2004 17:45 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Tomasz:

    > Użytkownik "Tristan Alder"

    > Nie, czemu. Ja tego nie powiedziałem.
    > EOT dla "sporu", kto co powiedział i dlaczego :-)
    > Moja wypowiedź była neutralna co do sensu jakiejkolwiek służby wojskowej.

    Ale ja nie pytam o sens, bo sensu nie ma :) ale o to, czy takie działanie
    (wbijanie rezerwy) to oznaka końca Ludowego Wojska Polskiego, czy też może
    ma ono inny sposób zdobywania kolejnych zabójców do swoich szeregów.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2004-08-17 21:26:20
    Od: "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale ja nie pytam o sens, bo sensu nie ma :) ale o to, czy takie działanie
    > (wbijanie rezerwy) to oznaka końca Ludowego Wojska Polskiego, czy też może
    > ma ono inny sposób zdobywania kolejnych zabójców do swoich szeregów.

    To dzialanie jest spowodowane tym ze armia jest biedna po prostu i nie ma
    kasy na powolywanie nie tylko absolwentów ale i czesci poborowych do woja. Z
    tego co wyczytalem calkiem niedawno to podobno co 5 poborowy idzie do woja i
    armia poborowych w znakomitej wiekszosci to ludzie z miasteczek i wsi po
    szkolach podstawowych i zawodówkach ktorzy nie potrafili sie zamotac zeby
    uniknąć sluzby wojskowej. A ci co naprawde nie znoszą wojska i nie chcą do
    niego isc to moga spokojnie go uniknąć i to legalnymi sposobami. Mając wiedze
    ze w WKU panuje niesamowity wrecz burdel w papierach to mozna pograc w gre
    zwaną Wymeldowanie-Zameldowanie. Przyklad: moj kumpel dostal wezwanie po
    bilecik zwyklym listem,nie zglosil sie,wymeldowal,zameldowal w innym miescie
    i od 2 lat WKU sie nie zglasza a kumpel tylko zaciera rece bo 31 grudnia
    skonczy sie magiczny rok kalendarzowy w ktorym konczy 28 lat.

    pzdr

  • 18. Data: 2004-08-17 21:45:38
    Od: "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl>

    Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > Acha, za absolwenta jest już i jeszcze uznawany także ktoś z
    > absolutorium ;-)

    Ja powiem wiecej,WKU daje sobie siana z poborowym ktory pokaze ze jest na 5
    roku i dobrze zagada ze np broni sie za 3 miesiące i absolutorium pokaze za
    1,5-2 miesiące. Trzeba tylko dobrze i z usmiechem zagadać. Oni mają respekt
    przed ludzmi wyksztalconymi i takimi co im brakuje niewiele do automatycznego
    przejscia do rezerwy.
    pzdr

  • 19. Data: 2004-08-17 22:56:10
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel N" napisał
> [...]
    pokaze za
    > 1,5-2 miesiące. Trzeba tylko dobrze i z usmiechem zagadać.

    Usmiech poborowego nie wystarczy, jesli potrzebuja wpisac w papiery
    numer dyplomu :)

    > Oni mają respekt
    > przed ludzmi wyksztalconymi i takimi co im brakuje niewiele do
    automatycznego
    > przejscia do rezerwy.

    Automatycznie to oni moga powolac... A do rezerwy przeniosa tylko tych,
    ktorzy zalapali sie na rozporzadzenie :) Chyba, ze ma sie odpowiednio
    gruba koperte, albo wujka majora :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 20. Data: 2004-08-18 05:53:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    BartekB wrote:

    > Użytkownik "Pawel N" napisał
    > na 5
    > pokaze za
    >
    > Usmiech poborowego nie wystarczy, jesli potrzebuja wpisac w papiery
    > numer dyplomu :)

    No właśnie na tym myk polega że nie trzeba miec dyplomu...

    > automatycznego
    >
    > Automatycznie to oni moga powolac... A do rezerwy przeniosa tylko
    > tych, ktorzy zalapali sie na rozporzadzenie :) Chyba, ze ma sie
    > odpowiednio gruba koperte, albo wujka majora :)

    Majora? ;-) Majory to mojej żonie w pracy meble ustawiały w pokoju ;-)
    Bo głupio było brać do tego pułkowników ;-)

    --
    Pozdro
    Massai