  • 1. Data: 2004-08-16 14:16:05
    Temat: Dość ciekawe - psychicznie chora sąsiadka
    Od: Kula <a...@n...topole.waw.pl>

    Część

    Opiszę w skrócie sprawę:

    na przeciwko mnie mieszka osoba, która znosi do domu śmieci, nie usuwa
    odpadków z jedzenia itd. Dowiedzieliśmu się o tym razem z sąsiadami z
    piętra, gdy nie wytrzymaliśmu smrodu bijącego z jej mieszkania i wezwaliśmy
    policję. Podobno Pani załatwia się także na podłogę. Policja zrobiła
    notatkę, my zawiadomiliśmy Zarząd Wspólnoty miszkańców, oni z kolei
    Inspekcję Sanitarną i Opiekę Społeczną. Niestety żadna z tych instytucji
    nie zainteresowała się sprawą :(. Kobieta po wyjściu z domu i w rozmowie
    nie przedstawia żadnych śladów choroby. Boi się zainteresowania swoją osobą
    i upomniana sprząta i kilka tygodni jest spokój. Po pewnym czasie wszystko
    zaczyna się od początku.

    Czy możemy doprowadzić do wezwania biegłego psychiatry ?
    Czy możemy podjąć jeszcze jakieś akcje ?

    Boję się, że w końcu zaczną wyłazić z instalacji robaki.
    Napisałem, że sąsiadka jest chora psychicznie, ale nigdy nie dostaliśmy
    żadnej informacji, wnioskujemy po zachowaniu.

    Kula