  • 1. Data: 2004-09-24 17:51:27
    Temat: rocznik 1978-do rezerwy po studiach przenosza?
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jakies 2 lata temu skonczylem polibude.. Teraz przydalby sie jakis kredycik
    na mieszkanko.. ale nie mam niestety pieczatki w ksiazeczce wojskowej.. A
    jakos dygam sie tam do nich isc w mysl zasady : nie ruszaj gowna, nie bedzie
    smierdzialo.. Nie wiecie jak jest z rocznikiem 78? Czy po studiach
    automatycznie dostawali przeniesienie do rezerwy?

    Pozdrawiam

    Igor

  • 2. Data: 2004-09-24 20:21:54
    Temat: Re: rocznik 1978-do rezerwy po studiach przenosza?
    Od: "Paweł K." <p...@n...pl>

    Użytkownik "Igor" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > smierdzialo.. Nie wiecie jak jest z rocznikiem 78? Czy po studiach
    > automatycznie dostawali przeniesienie do rezerwy?

    Tak, ja dostalem. W 2001 roku, po licencjacie. Zadzwon do MON-u i juz...albo
    zerknij w net.

    --
    Paweł K.
    r...@w...pl

  • 3. Data: 2004-09-24 21:22:15
    Od: tomb <f...@f...gov>

    > Nie wiecie jak jest z rocznikiem 78? Czy po studiach
    > automatycznie dostawali przeniesienie do rezerwy?

    Wszystkich abosolwentów z tego rocznika automatycznie przenieśli do
    rezerwy. Nawet kiedyś miałem na HDD odpowiednie rozporządzenie Ministra
    Obrony Narodowej (na wszelki wypadek zabrałem ze sobą gdy szedłem do WKU
    po pieczątkę w książeczce wojskowej :-) ), ale już chyba skasowałem, bo
    nie mogę znaleźć.

  • 4. Data: 2004-09-25 11:27:28
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Igor" napisał
    > Nie wiecie jak jest z rocznikiem 78? Czy po studiach
    > automatycznie dostawali przeniesienie do rezerwy?

    W mysl obecnie obowiazujacego Rozporzadzenia MON:
    "Wojskowi komendanci uzupelnien przeniosa do rezerwy do dn. 31.01.2005
    przeznaczonych do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej [..] poborowych
    [..] bedacych absolwentami szkol wyzszych [..] ktorzy stali sie
    absolwentami w 2004r. lub wczesniej."
    Jak widzisz, choc w poprzednich latach przegapiles analogiczne
    rozporzadzenia, a nie wzieli Cie do woja, to i tak w tym roku lapiesz
    sie na rezerwe :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 5. Data: 2004-09-25 15:41:41
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    idziesz do swojej WKU, po stempelek do ksiazeczki wojskowej i po sprawie

    --
    pozdr
    Marek