  • 1. Data: 2004-09-24 15:25:43
    Temat: Pytanie dotyczace Neostrady TPSA
    Od: Fanatik <"agis18[nospam]"@poczta.fm>

    Witam

    Mam taka sytuacje, ze umowe na neostrade 640 TPSA na okres 12 miesiecy
    mialem do dnia 16.09.2004. Dnia 24.08.2004 pojechalem do telepunktu
    rozwiazac ta umowe i w dokumencie mam rezygnacje z uslugi z dniem
    17.09.2004. Jak teraz wyglada moja sprawa, zwazywszy na to, ze w
    regulaminie jest napisane, aby zglosic rezygnacje na 30 dni wczesniej
    (terminu tego nie zachowalem, ale pisemna rezygnacje mam podpisana jw.
    przez pracownika telepunktu)
    Teraz chcialem zalozyc neostrade 128, ale w telepunkcie powiedzieli mi
    ze mam umowe na czas nieokreslony i nie moge podpisac do czasu
    rozwiazania tej umowy. W miedzyczasie jeszcze przyszedl mi rachunek za
    wrzesien z oplata za druga czesc miesiaca wg taryfy na czas
    nieokreslony. Czy moge nie zaplacic czesci rachunku i jednoczesnie
    wysylajac reklamacje?
    Fanatik

  • 2. Data: 2004-09-24 15:37:41
    Temat: Re: Pytanie dotyczace Neostrady TPSA
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/24/2004 5:25 PM, Fanatik wrote:
> [...]
    > wrzesien z oplata za druga czesc miesiaca wg taryfy na czas
    > nieokreslony. Czy moge nie zaplacic czesci rachunku i jednoczesnie

    No, wsadziłeś kij w szprychy systemu.

    Może dojść nawet do takiej sytuacji, że "nowe" zgłoszenie, czyli to 128k
    nie będzie mogło być realizowane, bo system będzie widział stary wniosek
    (ten od "zamknietej" umowy), wszystkie możliwe kombinacje plag egipskich
    w zakresie telekomunikacji możliwe.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-09-24 16:04:22
    Od: Fanatik <"agis18[nospam]"@poczta.fm>

> [...]
    > nie będzie mogło być realizowane, bo system będzie widział stary wniosek
    > (ten od "zamknietej" umowy), wszystkie możliwe kombinacje plag egipskich

    Tak wlasnie jest, to system nie pozwala na zalozenie nowej neostrady
    128 :)

    Fanatik