  • 1. Data: 2004-09-24 15:35:51
    Temat: Umowa z podpisem świadka
    Od: Grzegorz Herb <k...@g...pl>

    Witam,

    Napisałem artykuł do zagranicznego czasopisma, ma on zostać wkrótce
    opublikowany i otrzymałem od wydawnictwa do podpisania umowę (w postaci
    pliku pdf). Poza miejscem na mój podpis w umowie jest też puste pole
    oznaczone "Witness", czyli, jak sądzę, chodzi tu o podpis świadka. Czy
    świadkiem może być ktokolwiek, np. kolega? Czy powinien się tylko
    podpisać, czy też czytelnie podać swoje imię i nazwisko?

    Pozdrawiam, Grzesiek

  • 2. Data: 2004-09-26 11:54:00
    Temat: Re: Umowa z podpisem świadka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Herb" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Być może w państwie, w którym jest to wydawnictwo są odmienne przepisy w tym
    zakresie. Ale postawienie parafy bez imienia, nazwiska i innych danych
    określających kto jest świadkiem, nie ma moim zdaniem większego sensu. Przy
    czym, nawet jak nie jest wymagane, to możesz umieścić, bo błędem nie będzie.
    Skoro nie masz możliwości zapytania o to wydawnictwa, to umieść dane
    świadka.