  • 31. Data: 2004-09-22 12:51:22
    Temat: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:cirorr$js9$1@213.241.76.67...

    > Niom, a taka rzeźnia ? Tam też się zabija. A później ludzie to zjadają.
    > A przecież z głodu by nie zdechli, bo w sklepach jest ryż. Co na to
    > ustawa ? Wprawdzie tam się nie dzieje akcja reality-show, ale kiedyś w
    > telewizji pokazywali, to chyba też się liczy.

    przeczytaj ustawe to bedziesz wiedzial co ona na to i jaka jest roznica

  • 32. Data: 2004-09-22 12:59:26
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:cirorr$js9$1@213.241.76.67...

    > przeczytaj ustawe to bedziesz wiedzial co ona na to i jaka jest roznica

    No nie powtarzaj wkolko tego samego tylkopowiedz co widzisz zlego w tym,
    zeaby zjesc pytona trzeba najlepiej go najpierw zabic.

    Boguslaw

  • 33. Data: 2004-09-22 13:31:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > No nie powtarzaj wkolko tego samego tylkopowiedz co widzisz zlego w tym,
    > zeaby zjesc pytona trzeba najlepiej go najpierw zabic.

    ano to ze po pierwsze, nie bylo to konieczne, ani sytuacja tego nie
    wymagala, ani zwierze im nie zagrazalo
    nie grozil im glod ani tym bardziej smierc, gadzisko nie bylo agresywne

    po drugie, sama tv nie powinna takiej sceny wyswietlac, szczegolnie w takim
    czasie, poniewaz lamie tym prawo

    po trzecie juz najmniej istotne, nawet go sam nie upolowal, bo przypuszczam
    ze jakby go mial to zrobic to narobil by w gacie, dostali go zapakowanego w
    drewniana skrzynke, po czym zabil dla poklasku tylko i wylacznie

  • 34. Data: 2004-09-23 00:05:00
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    szerszen wrote:
> [...]
    > wymagala, ani zwierze im nie zagrazalo
    > nie grozil im glod ani tym bardziej smierc, gadzisko nie bylo agresywne

    Dokładnie to samo dotyczy bydła w ubojni. Na razie żadnych różnic.

    > po drugie, sama tv nie powinna takiej sceny wyswietlac, szczegolnie w takim
    > czasie, poniewaz lamie tym prawo

    Było też kilka programów ze scenami z ubojni.

    > po trzecie juz najmniej istotne, nawet go sam nie upolowal, bo przypuszczam
    > ze jakby go mial to zrobic to narobil by w gacie, dostali go zapakowanego w
    > drewniana skrzynke, po czym zabil dla poklasku tylko i wylacznie

    Noo, rzeźnicy też na krowy nie polują przed zabiciem. Ktoś im gotowe
    dostarcza, nic tylko kroić.

    A ja po prostu cały czas nie mogę zrozumieć coś ty się tak na tego
    pytona uparł. Czemu bronisz pytona a nie bronisz krowy ? Krowa jest
    przecież sympatyczniejsza. I łagodna, nie to co taki pyton.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 35. Data: 2004-09-23 05:34:14
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Asmodeusz napisał
    > A ja po prostu cały czas nie mogę zrozumieć coś ty się tak na tego
    > pytona uparł. Czemu bronisz pytona a nie bronisz krowy ? Krowa jest
    > przecież sympatyczniejsza. I łagodna, nie to co taki pyton.

    No... i robi sie z niej czekolade, a z pytona nie.
    ;)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 36. Data: 2004-09-23 07:02:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, Asmodeusz wrote:

    > + szerszen wrote:
    [...]
> [...]
    > + >
    > + Dokładnie to samo dotyczy bydła w ubojni. Na razie żadnych różnic.

    Wbrew etykiecie byłoby proste przyklaśnięcie, więc napiszę że zawahałem
    się przed podobnym wnioskiem z powodu słowa "gadzisko"... może szerszeń
    wyjaśni czy widzi różnicę :]

    No a trzymając się prawa... to mamy problem: oficjalnie to żeby
    zaszlachtować choćby kurę trzeba mieć stosowne UPRAWNIENIA.

    Podchodząc do sprawy ironicznie - to nie żeby J.K.M. miał zawsze
    rację, ale jak wspomniał o podatkach został za popieracza faszystów
    okrzyknięty, więc ja zamiast sugerować spytam: kiedy ostatnio
    obowiązywało w Polsce takie prawo ? ;)
    A z innej strony - po co zabijać skoro można iść do hipermarketu
    kupić filety... albo jak to MałGosia ujęła - czekoladę (w płynie
    jak mniemam) :]
    Niby ukrycie faktu iż żywność "ze sklepu" pochodzi z uboju i ścinania
    miałaby coś zmienić :] (zdaniem "obrońców").

    [...]
    > + A ja po prostu cały czas nie mogę zrozumieć coś ty się tak na tego pytona
    > + uparł. Czemu bronisz pytona a nie bronisz krowy ?

    Ano.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2004-09-23 08:16:53
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    62.html

    http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,2297563.html

  • 38. Data: 2004-09-23 08:22:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie to samo dotyczy bydła w ubojni. Na razie żadnych różnic.

    nie widzisz bo nie czytales ustawy
    pyton nie jest zwierzeciem hodowanym do konsumcji
    a wymieniony cymbal nie jest osoba uprawniona do uboju zwierzat
    pyton byl zdrowy i wracamy do ustawy

    > Było też kilka programów ze scenami z ubojni.

    i jaki mialy cel te programy?
    pokazanie jak jakis fajfus dla kasy morduje zwierzeta?

    > Noo, rzeźnicy też na krowy nie polują przed zabiciem. Ktoś im gotowe
    > dostarcza, nic tylko kroić.

    jest gdzies na swiecie ubojnia pytonow?

    > A ja po prostu cały czas nie mogę zrozumieć coś ty się tak na tego pytona
    > uparł. Czemu bronisz pytona a nie bronisz krowy ? Krowa jest przecież
    > sympatyczniejsza. I łagodna, nie to co taki pyton.

    czy jakby on zabil psa albo kota tez bys tak dyskutowal? czy moze jednak
    twoj punkt widzenia by sie zmienil?

  • 39. Data: 2004-09-23 11:17:00
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

> [...]
    > ustawa ? Wprawdzie tam się nie dzieje akcja reality-show, ale kiedyś w
    > telewizji pokazywali, to chyba też się liczy.

    Aspekt prawny wyjaśnił Szerszeń.
    Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że nie podoba mi się zabijanie dla
    rozrywki.
    Gdyby na bezludnej wyspie puścili świnię i ustalili konkurencję, że ją
    trzeba zabić gołymi rękami i tylko tym co się samemu na plaży znajdzie, to
    ja też będę protestował.
    Ale gawiedź by się cieszyła. Opłacałoby sie nawet telewizji zapłacić 500 zł
    kary :)

  • 40. Data: 2004-09-23 11:19:09
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

> [...]
    > pytona uparł. Czemu bronisz pytona a nie bronisz krowy ? Krowa jest
    > przecież sympatyczniejsza. I łagodna, nie to co taki pyton.

    Mi by przeszkadzało gdyby zrobić konkurencję - kto pierwszy zabije gołymi
    rękami krowę i puszczanie tego w TV.
    Wydaje mi się, że byłoby to barwne widowisko.