  • 1. Data: 2002-05-14 21:32:40
    Temat: restitutio in peius-pytanie
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    mam pytanioe - czy organ I instancji w postepowaniu odwolawczym( art 138
    par.2) jest zwiazany restitutio in peius?chodzi mi czy obowiazuje go art 139
    kpa

  • 2. Data: 2002-05-15 10:04:11
    Temat: Re: restitutio in peius-pytanie
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    mam pytanioe - czy organ I instancji w postepowaniu odwolawczym( art 138
    par.2) jest zwiazany restitutio in peius?chodzi mi czy obowiazuje go art
    139
    kpa

    Art. 139 to zakaz reformationis in peius, który odnosi się do organu
    odwoławczego z art. 138.

    pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2002-05-15 18:09:11
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    moglbys mi uzasadnic dlaczego >?

  • 4. Data: 2002-05-15 21:13:37
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > moglbys mi uzasadnic dlaczego >?

    Jeny, przecież to wynika wprost z przepisów, co tu uzasadniać?

    Art. 138 Organ odwoławczy itd.

    Art. 139 Organ odwoławczy itd.

    Oba przepisy odnoszą się do organu odwoławczego prowadzącego postępowanie
    odwoławcze, to jasne jak słońce.

    pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2002-05-15 21:50:53
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    wiem ze to prosto wynika z przepisow ale niektorzy sadza inaczej- jestes
    pewien?- to sprawa zycia badz smierci ( zdam czy nie zdam ten egzamin)-
    chodzi mi o to czy w tym przypadku nie ma wyjatku. i dzieki za
    zainteresowanie

  • 6. Data: 2002-05-15 23:32:29
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    A kto taki sądzi inaczej??? Jakiś autorytet? Przecież "reformationis" jest
    możliwy tylko w stosunku do czegoś, a więc to coś musi wcześniej powstać,
    nie?

    Depi.

  • 7. Data: 2002-05-16 00:15:54
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    dzieki- zauwazylam tez ze powinno byc reformationis :)- restitutio tez
    niestety bylo moim jednym z mych problemow- stad ten blad

  • 8. Data: 2002-05-16 10:13:26
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewien?- to sprawa zycia badz smierci ( zdam czy nie zdam ten egzamin)-
    > chodzi mi o to czy w tym przypadku nie ma wyjatku. i dzieki za

    Wyjątek od czego?
    Od stosowania zakazu reformationis in peius (te wyjątki znajdują się własnie
    w art. 139 KPA)
    Czy od stosowania całego artykułu 139 KPA - o takich wyjątkach mi nie
    wiadomo.

    pozdr.
    T.