  • 1. Data: 2002-05-14 18:22:27
    Temat: Odmowa zeznań
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostałem wezwanie na policję w charakterze podejrzanego, czy w takim wypadku
    mogę odmówić zeznań?
    Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna.

    pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-05-15 13:55:58
    Temat: Re: Odmowa zeznań
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 14 May 2002 r...@p...onet.pl wrote:

    > Dostałem wezwanie na policję w charakterze podejrzanego, czy w takim wypadku
    > mogę odmówić zeznań?

    Jeśli jesteś osobą najbliższą dla oskarżonego.

    > Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna.

    Art. 182 KK.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-15 15:04:17
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jeśli jesteś osobą najbliższą dla oskarżonego.

    > Art. 182 KK.
    >
    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    Coś Ci się Gwidonie pomyliło trochę :/
    Zajrzyj do art. 175 § 1 kpk.
    Podejrzany może odmówić składania zeznań nawet bez podania przyczyn :PPP

    Pzdr