  • 1. Data: 2002-05-14 22:11:02
    Temat: pytanko
    Od: "AD" <d...@p...fmWYTNIJ_TO>

    witam Grupowiczow

    Na ta grupe trafilem pierwszy raz, mozliwe ze moja kwestia byla juz
    poruszana, wiec prosze odeslac mnie w odpowiednie miejsce.
    Na prawie w ogole sie nie znam, dlatego prosze o pomoc lub wskazowki, gdzie
    moge znalezc informacje na nurtujacy mnie problem.
    Planujemy wraz z kolegą uruchomic kawiarenke internetowa w moim garazu.Jakie
    warunki prawne musimy spelnic? Interesuja mnie wszystkie szczegoly,
    zalozenie firmy (jaki koszt), platnosc podatkow, zus (?) itp. Zaczynamy
    praktycznie od zera, dysponujac tylko gotowka.

    dzieki za wszelkie info

    pozdr
    AD

  • 2. Data: 2002-05-16 07:26:38
    Temat: Re: pytanko
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 May 2002, AD wrote:

    >+ witam Grupowiczow
    >+
    >+ Na ta grupe trafilem pierwszy raz, mozliwe ze moja kwestia byla juz
    >+ poruszana, wiec prosze odeslac mnie w odpowiednie miejsce.

    A proszę:
    http://groups.google.com/groups?as_q=&num=100&as_sco
    ring=r&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=rozp
    ocz%EAcie+rozpoczynanie+rozpoczecie+za%B3o%BFenie+za
    %B3o%BFenia+zak%B3adam&as_eq=&as_ugroup=*prawo*&as_u
    subject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_qdr=&as_drrb
    =b&as_miny=2001&as_minm=1&as_mind=12&as_maxy=2002&as
    _maxm=5&as_maxd=16

    Średnio co trzecie trafienie jest na zadany temat :)
    Powinieneś znaleźć tam również linki do stron z poradnikami
    "jak zacząć", przy okazji doszkolisz się z offtopicsów !

    Po kliknięciu w "zaawansowane wyszukiwanie" łapiesz się na:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=+ro
    zpocz%EAcie+OR+rozpoczynanie+OR+rozpoczecie+OR+za%B3
    o%BFenie+OR+za%B3o%BFenia+OR+zak%B3adam+group:*prawo
    *&num=100&hl=pl&lr=&scoring=r&as_drrb=b&as_mind=12&a
    s_minm=1&as_miny=2001&as_maxd=16&as_maxm=5&as_maxy=2
    002

    ...i możesz zacząc szukać "kawiarenki kawiarenka internetowa internetową
    internetowej" itp :)
    [...]
    >+ warunki prawne musimy spelnic? Interesuja mnie wszystkie szczegoly,
    >+ zalozenie firmy (jaki koszt), platnosc podatkow, zus (?) itp.

    Przejrzyj pl.*.prawo.podatki - tam to jest FAQ. Linki powyżej
    obejmują grupę "podatki" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-05-16 12:24:52
    Od: "AD" <d...@p...fmWYTNIJ_TO>