  • 1. Data: 2002-05-14 20:28:13
    Temat: splata kredytu a hipoteka?
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    Czy bank ma jakis termin wystapienia do sadu o wykreslenie hipoteki?
    Splacilam kredyt prawie miesiac temu i niestety nie moge sie doczekac, aby
    bank wydal mi stosowne oswiadczenie (podejrzewam opieszalosc pracownika
    banku).
    pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2002-05-15 08:55:58
    Temat: Re: splata kredytu a hipoteka?
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com> napisała:

> [...]
    > doczekac, aby
    > bank wydal mi stosowne oswiadczenie (podejrzewam opieszalosc

    Bank powinien to uczynic niezwocznie po Twojej spłacie.
    Pisz kąśliwe pismo do dyrektora oddzialu tegoz banku, mozesz dla
    "wzmocnienia" argumentow postraszyć sądem (np. "utracone korzysci ze
    swobodnego dysponowania rzeczą" )

    BTW, Opieszałosc banku jest niczym, w porównaniu z tym, ile poczekasz na
    aktualizacje wpisu w ksiegach wieczystych... Ja obsługuje kredyt brany w
    dwóch transzach juz prawie 3 lata, a w ksiedze wieczystej wpisali mi
    hipoteke na pierwsza transze na poczatku tego roku...
    Teraz chciałem sobie kredyt przewalutowac i kupa blada, bo bank chce odpis z
    ksiegi wieczystej z wpisana hipoteka na całośc, a ja nijak nie moge z sadu
    jej wydostać...

    --
    TOM @ WORK
    Sygnaturka poszla sie *.*

  • 3. Data: 2002-05-15 20:33:57
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    > Bank powinien to uczynic niezwocznie po Twojej spłacie.
    Dzieki za odpowiedz. Do tego banku mam wiecej uwag malo pochlebnych, tak
    zatem moze Twoje sugestie tez wykorzystam w skradze do ktorej dojrzewam.

    > BTW, Opieszałosc banku jest niczym, w porównaniu z tym, ile poczekasz na
    > aktualizacje wpisu w ksiegach wieczystych...

    Mozna probowac przyspieszyc u pani prezes...

    pozdrawiam
    Beata