  • 1. Data: 2010-08-05 14:32:31
    Temat: Zgubienie dokumentów
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    należy zgłosić ten fakt na policję?

  • 2. Data: 2010-08-05 14:34:34
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    slawek7 pisze:

    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    Pewnie zależy od tego jakich dokumentów. Jak zgubisz świadectwo
    szczepienia psa to ja zawiadomiłbym weterynarza ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-08-05 15:01:16
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    w.googlegroups.com...
    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    jezeli zgubiles to nie ma po co zglaszac na policje, przeciez nie pojda
    szukac... a we wnioskach o wydanie nowego DO (i innych?) sa stosowne
    rubryczki zeby poinformowac co sie stalo

    jezeli juz to na policje warto sie wybrac jezeli podejrzewasz ze zostal
    ukradziony, zawsze to jedna podkladka wiecej zeby udowodnic ze nie jestes
    wielbladem jak ktos sobie kredycik na dowod wezmie

  • 4. Data: 2010-08-05 15:09:38
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 16:01:16 +0100, m4rkiz napisał(a) w wiadomości

    > jezeli juz to na policje warto sie wybrac jezeli podejrzewasz ze zostal
    > ukradziony, zawsze to jedna podkladka wiecej zeby udowodnic ze nie jestes
    > wielbladem jak ktos sobie kredycik na dowod wezmie

    W sprawie kredyciku to jeszcze w banku trzeba zgłosić, żeby wprowadzili do
    swojej centralnej bazy. Policja nie wystarczy.

  • 5. Data: 2010-08-05 15:19:51
    Od: RD <r...@g...com1>

    slawek7 pisze:
    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    Chwilę temu w telewizji w programie uwaga (czy inny superwizjer) był
    reportaż na temat pewnego Pana z Gdańska, któremu 11 lat temu skradziono
    dowód osobisty. Mimo szybkiego zgłoszenia kradzieży dowodu osobistego na
    policji, przez 11 lat ciąga się po sądach jakoby kupił niejedną spółkę z
    długami, liczne przedmioty etc. ecc. Gdyby nie to zaświadczenie o
    kradzieży DO z policji, byłoby znacznie gorzej.
    Moim zdaniem - dmuchaj na zimne i zgłaszaj najszybciej, jak się da. :-)

    Pozdr,
    Rafał

  • 6. Data: 2010-08-05 15:25:04
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    RD pisze:

> [...]
    > kradzieży DO z policji, byłoby znacznie gorzej.
    > Moim zdaniem - dmuchaj na zimne i zgłaszaj najszybciej, jak się da. :-)

    To tylko drobny przykład ukazujący do czego jest nasze państwo. Gorzej,
    niż "dana rura".

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-08-05 16:01:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    slawek7 wrote:
    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    Nie.
    Zgłasza się temu kto dokument wystawił. A na pewno nie była to policja.

  • 8. Data: 2010-08-05 16:26:05
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    tak, nie dodałem ze chodzi o dowód osobisty.
    A czy fakt zgubienia policja moze odówic przyjecia takiego zgłoszenia.
    prawda ze oni nie wydali dowodu, ale chodzi mi własnie o takie
    zaswiadczenie ze zgłosiło sie utrate dowodu aby nikt na niego nie
    robił psikusów w postaci np kredytu.
    Spotkałem sie z przypadkiem ze nie przyjma takiego zgłoszenia bo oni
    DO nie wydali, czy to OK i mogli tak zrobić?

  • 9. Data: 2010-08-05 17:57:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...com1 napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > kradzieży DO z policji, byłoby znacznie gorzej.
    > Moim zdaniem - dmuchaj na zimne i zgłaszaj najszybciej, jak się da. :-)

    ale policja zgłoszenia zagubienia DO nie przyjmie.
    Zagubienie zgłasza sie u wystawcy DO.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 10. Data: 2010-08-05 18:12:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    slawek7 wrote:
> [...]
    > Spotkałem sie z przypadkiem ze nie przyjma takiego zgłoszenia bo oni
    > DO nie wydali, czy to OK i mogli tak zrobić?

    Policja nie jest od przyjomowania wszelkiego rodzaju zgłoszeń typu
    zgubiłem śrubkę od roweru.

    Przy czym pamiętaj, że jak przyjdziesz i powiesz, że ci tą śrubkę
    ukradli, to zgłoszenie i owszem przyjmą, a ty ewentualnie dostaniesz 2
    lata w zawiasach.

    Idź do urzędu miasta czy kto ci tam dowód dał i po drodze wstąp do banku.
    Nie wiam jak czy żagle, lukasy i inne systemy pożyczkowe maja dostęp do
    bankowej bazy dokumentow zastrzeżonych, ale dla pewnosci przekrecilbym
    do nich i sie upewnil czy nie maja wlasnej bazy i ewentualnie jeszcze
    tam sie dopisal..