  • 1. Data: 2010-08-05 11:03:37
    Temat: Słożenie skargi na dłu
    Od: "robbys" <r...@o...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Może to NTG, ale mam problem polegajacy na tym, że nie wiem do kogo złożyć
    skargę na laboratorium które wykonywano badania pobranej próbki wezłów
    chłonnych czy ośrodek macierzysty.
    Testy przeprowadzano w Lublinie i trawły ponad dwa miesiące. Tłumaczę to
    sobie, że to moze okres urlopowy i to tak długo trwało. Według mnie tak nie
    może być, a może ekonomia wzieła górę? Może ktoś zapyta, czy nie chodzi tu o
    mnie? Raczej, nie! Nie jest to mi osoba bliska, lecz zalicza się do
    bliskiego kręgu rodziny.
    Pobranie wycinka było wykonane gdzie indziej i tutaj drugie pytanie. Ile
    może trwać wysyłanie próbki z macierzystego szpitala do miejsca gdzie mogą
    stwierdzić co człowieka dopadło.

    Z góry, wielkie dzięki.

    Pozdrawiam,
    robbys

  • 2. Data: 2010-08-05 11:36:25
    Temat: Re: Słożenie skargi na dłu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbys pisze:

> [...]
    > może być, a może ekonomia wzieła górę? Może ktoś zapyta, czy nie chodzi tu o

    A ile zwykle trwają, ile powinny trwać wg. informacji w miejscu, gdzie
    badanie zamawiałeś itepe itede.

  • 3. Data: 2010-08-05 11:50:00
    Od: "robbys" <r...@o...pl>

    > A ile zwykle trwają, ile powinny trwać wg. informacji w miejscu, gdzie
    > badanie zamawiałeś itepe itede.

    Na ten temat nie potrafię nic więcej powiedzieć, ile zwykle mogą trwać.
    Badanie nie było zamawie przeze mnie leczy wykonywane po otrzymanym
    skierowniu od lekarza rodzinnego do szpitala.

    Tyle mogę powiedzieć.

    robbys

  • 4. Data: 2010-08-05 12:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbys pisze:

> [...]
    > Badanie nie było zamawie przeze mnie leczy wykonywane po otrzymanym
    > skierowniu od lekarza rodzinnego do szpitala.

    Czyli chcesz robić dym nie wiedząc nawet, czy dym jest uzasadniony?

  • 5. Data: 2010-08-05 12:34:59
    Temat: Re: Słożenie skargi
    Od: "robbys" <r...@o...pl>

    > Czyli chcesz robić dym nie wiedząc nawet, czy dym jest uzasadniony?

    Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak
    twierdzisz nie uzasadniony.
    Jeżeli coś wiesz co i jak, możesz się podzielic to wiedzą a jak nie to
    trudno :-(
    Przepraszam bardzo, ale nie pomagasz.

    robbys

  • 6. Data: 2010-08-05 13:11:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbys pisze:

    > Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak
    > twierdzisz nie uzasadniony.

    Chcesz składać skargę. Składanie skargi to robienie dymu.

  • 7. Data: 2010-08-05 13:55:48
    Od: "robbys" <r...@o...pl>

    > Chcesz składać skargę. Składanie skargi to robienie dymu.

    Uważam, że dalsze wdawanie w dalszą dyskuję na ten temat z Twoją osobą jest
    jawołe i każdej ze stron nie przyniesie korzyści formalnych o merytoryce
    niewspominając.

    robbys

  • 8. Data: 2010-08-05 20:29:56
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "robbys" <r...@o...pl> napisał

    > Na ten temat nie potrafię nic więcej powiedzieć, ile zwykle mogą trwać.

    To na jakiej podstawie wysnuwasz wnioski, że trwało za długo?

    Pozdr.
    K.

  • 9. Data: 2010-08-06 06:07:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbys pisze:

    > Uważam, że dalsze wdawanie w dalszą dyskuję na ten temat z Twoją osobą jest
    > jawołe i każdej ze stron nie przyniesie korzyści formalnych o merytoryce
    > niewspominając.

    To złóż na mnie skargę ;)

    Co do merytoryczności - najwyraźniej nie rozumiesz tego słowa, bo to
    właśnie twoja skarga jest niemerytoryczna (pozbawiona konkretnych
    podstaw). Ale patrząc na to, jak kaleczysz język - nic dziwnego...

  • 10. Data: 2010-08-06 07:13:45
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > twierdzisz nie uzasadniony.
    > Jeżeli coś wiesz co i jak, możesz się podzielic to wiedzą a jak nie to

    Słuchaj, bo dobrze pisze. Najpierw sprawdź ile takie badania mają trwać. A
    dopiero później, jak się okaże, że za długo, myśl gdzie złożyć skargę. W
    pozostałym przypadku pozostaje Ci napisać list z narzekaniem na ogólną
    przewlekłość działania służby zdrowia i wysłać go gdziekoliwek, do ministra,
    do NFZ, nie będzie mieć to znaczenia.