eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - po dwóch tygodniach.... › reklamacja - po dwóch tygodniach....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "mikro" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja - po dwóch tygodniach....
    Date: Sat, 28 Sep 2002 09:01:56 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 12
    Message-ID: <an3k6e$5hd$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3710.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1033196561 5677 62.87.140.126 (28 Sep 2002 07:02:41
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Sep 2002 07:02:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108522
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!!

    Na początku chciałbym opisać sprawę, a mianowicie
    10.09 oddałem swój telefon komórkowy do naprawy (nie pierwszy raz) i teraz
    serwis ma dwa tygodnie na naprawę, jak się okazuje w poniedziałek mija
    termin dwóch tygodnii a telefonu nie ma!! W takim razie chciałbym się
    dowiedzieć co mogę w tej sytuacji zrobić??Czy jest możliwość aby serwis
    zwrócił mi pieniądze lub oddał nowy aparat??

    Z góry dzięki za odpowiedź Mariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1