  • Data: 2002-10-01 15:53:11
    Temat: Re: reklamacja - po dwóch tygodniach....
    Od: "mikro" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:3355.00001129.3d98a8ee@newsgate.onet.pl...
    > Czekam na rezultaty jestem ciekaw jak zalatwisz owa sprawe.

    Byłem dzisiaj w sklepie, w którym oddawałem telefon do naprawy. Po rozmowie
    z kobitką dowiedziałem się tylko tyle że nie wiadomo gdzie jest mój telefon,
    a serwis jeszcze nie odpowiedział więc sprawa jest nie rozstrzygnięta, Po
    zwróceniu pani uwagi, że mija już 16 dzień roboczy a telefonu brak, pani
    odpowiedziała ze zdenerwowaniem no rozumiem pana ale dopóki serwis nie
    odpowiedział to nic nie mogę zrobić:((

    I jak tu się nie denerwować w sumie jestem już prawie miesiąc bez telefonu,
    a serwis nie odpowiada (najprawdopodbniej telefon się zgubił:(()

    Pozdrawiam Mariusz

    Pozdrawiam Mariusz