eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - po dwóch tygodniach.... › Re: reklamacja - po dwóch tygodniach....
  • Data: 2002-09-28 20:43:35
    Temat: Re: reklamacja - po dwóch tygodniach....
    Od: "Konrad" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "mikro" <m...@p...fm> wrote in message
    news:an4jjf$p81$1@absinth.dialog.net.pl...
    > składałem razem z kartą gwarancyjną(nie mam tekstu karty gwarancyjnej bo

    > oddałem więc...:():( Choć pani przyjmująca gwarancję sama mówiła, że
    termin
    > naprawy trwa 14 dni roboczych nie licząc sobót i niedziel więc co teraz
    mogę
    > zrobić, czy mam czekać te 21 dni i doopiero wtedy starać się o zwrot
    gotówki
    > czy mogę sobie dać spokój i czekać po prostu 30 dni????
    No coz, jesli zlzyles reklamacje na podstawie gwarancji to wiazace sa jej
    ustalenia. Poczekaj te 14 dni jeli tak Ci powiedzieli, potem naciskaj ich -
    moze wzbudzisz w serwisie poczucie winy z niewywiazania sie z terminu, ktory
    sami narzucili. Czasem dobrze robi postraszenie mediami lub organizacja
    konsumencka. Miejmy nadzieje, ze odzyskasz aparat sprawny. Jesli nie - zglos
    ponowna reklamacje na podstawie rekojmi w miejscu gdzie kupiles telefon.
    Wtedy bedzie wiadomo, ze maja 21 dni kalendarzowych na rozpatrzenie
    reklamacji.

    Pozdrawiam
    Konrad


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1