-
Data: 2002-10-01 20:55:50
Temat: Re: reklamacja - po dwóch tygodniach....
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Co sadzicie o takowej tresci pisma do tej sprawy ???
***
Miejsce data ............................
Imie Nazwisko
ul....................
Miasto............
W dniu .................. zgłosiłem w punkcie sprzedaży fakt, wystąpienia wady
w telefonie marki ........................, czego skutkiem było spisanie
wniosku reklamacyjnego. Od tej daty do dnia dzisiejszego na skutek ujawnienia
się wady telefonu pozbawiony jestem możliwości korzystania z usług
telekomunikacyjnych, jednak nie zostałem zwolniony z obowiązku uiszczania
stosownych opłat abonamentowych.
Mając na uwadze szczegółowe warunki gwarancji, jakie zostały mi przedstawione
informuję, iż w opisywanym przypadku nie został dochowany termin, w jakim
gwarant powinien wypowiedzieć się merytorycznie co do przedmiotu sprawy. Na
skutek tego rodzaju lekceważącego zachowania, zmuszony jestem podjąć kroki,
których celem jest nadanie sprawie prawidłowego toku.
Nadmieniam także, iż niedochowanie terminu rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego
stanowi poważne naruszenie przysługujących mi praw, jako konsumentowi.
Jednocześnie tego typu działanie uznać należy za sprzeczne z dobrymi obyczajami
kupieckimi, o których mowa m.in. w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 25
czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów
sprzedaży między przedsiębiorcami a konsumentami (Dz.U.02.96.851).
W oparciu o powyższe wyznaczam ostateczny termin 7 dni dla wypowiedzenia się w
przedmiotowej sprawie przez gwaranta, licząc od dnia przyjęcia niniejszego
pisma do informacji. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu,
korzystając z uprawnień, jakie wynikają z przepisu art. 579 Kodeksu Cywilnego,
zrzekam się przysługującej mi ochrony w ramach reżimu gwarancji na rzecz
rękojmi, uzasadniając decyzję karygodnym zachowaniem gwaranta, który świadomie
i bezkarnie narusza przysługujące mi uprawnienia konsumenckie, niewywiązując
się z zaciągniętych zobowiązań, narażając mnie tym samym na niepotrzebne
uciążliwości. W takiej sytuacji wnoszę o odstąpienie od umowy sprzedaży
przedmiotowego telefonu.
Do wiadomości:
Sprzedawca
Gwarant
Federacja Konsumentów
***
Dominik Spałek
0505 863 673
www.forum.wirma.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: znów ten wrocław
- siad
- Re: Firma w stacji trafo
- Re: znów ten wrocław
- Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Mraz potrzebuje OBROŃCY na miarę posła KO mecenasa Giertycha (?)
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: siad
- Re: siad
- dlugosc zycia
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-22 siad
- 2024-05-24 Re: Firma w stacji trafo
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Mraz potrzebuje OBROŃCY na miarę posła KO mecenasa Giertycha (?)
- 2024-05-23 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-23 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-22 Re: siad
- 2024-05-22 Re: siad
- 2024-05-21 dlugosc zycia