  • 1. Data: 2005-07-11 14:28:17
    Temat: reklamacja
    Od: skecaj <s...@o...pl>

    Witam, ponad 3 tygodnie temu zamówilem towar przez Internet.
    Oferta była przedstawiona na stronie www, zamówienia dokonałem
    telefonicznie. Zapłaciłem za nią przy odbiorze (poczta polska).
    Ponieważ towar miał defekt następnego dnia go odesłałem.
    Sprzedawca powiedział że czekają za nowym towarem i wymiana
    może trochę potrwać, jednak mija już 3 tydzien, a towaru nie ma,
    odechciało mi się już czekać i wysłałem e-maila że chcę zwrotu
    pieniędzy. I teraz moje pytania. Ile sprzedawca powinien mi zwrócić?
    Towar+2xprzesylka? Czy może Towar+1xprzesyłka(do nich)?
    Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi zwrotu pieniędzy, a ja już
    nie chcę dłużej czekać? Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi i
    wymiany, i zwrotu pieniędzy;)? Ile mnie to będzie kosztowało:-)?
    Pozdrawiam.