eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!not-for-mail
    From: "Agnieszka" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja
    Date: Fri, 28 Jun 2002 14:33:59 +0200
    Organization: Super Media - http://www.supermedia.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <afhkuq$4st$1@news.supermedia.pl>
    References: <afhbu6$4kn$1@news.supermedia.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: murator-eth-ci.sen.warszawa.supermedia.pl
    X-Trace: news.supermedia.pl 1025267482 5021 212.75.96.66 (28 Jun 2002 12:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jun 2002 12:31:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:98579
    [ ukryj nagłówki ]

    Zwracałam, nawet napisałam pismo reklamacyjne i wysłałam do nich. Przyszli
    zrobic ogledziny i powiedzieli, ze to wina kafelkow (ponoc sa nierowne) i
    mogą wymienic tylko te wyszczerbione. Kafelki kupowali oni (ja wybrałam
    tylko wzor), kafelki miały byc w I gatunku, a pani w hurtowni twierdzi, że
    kafelki w I gatunku musza byc rowne. Do tego zle zmontowali mi szafki
    kuchenne(przy wymianie musieli je zdemontowac), to twierdza, ze naprawia,
    ale nie wiem kiedy.
    Dzieki za slowa otuchy, ale coraz bardziej mnie to irytuje, ze zaplacilam im
    dosc duzo za mieszkanie pod klucz a oni od wrzesnia ciagle cos poprawiaja i
    do tego beznadziejnie. Myslalam, ze firma jest solidna i zna sie na rzeczy,
    ale tak sie skalad, ze jak dobry byl kafekarz, to wylewke zle zrobili i
    podloga miala 1,5 spadku na 1,5 metra. teraz wylewka jest dobrze zrobiona za
    to kafelki nierowno polozone. Tak szczerze powiedziawszy, to podejrzewam, ze
    oni kupili III gatunek, a nie I jak bylo zamowione. Od wrzesnia prosze ich o
    rozne poprawki, wpisane jeszcze do protokolu, ale cos wolno im idzie. Na
    szczescie nie wplacilam im jeszcze ostatniej transzy i nie zaplacilam za
    zamowienia dodatkowe. To tylko mnie ratuje.

    Dziekuje za pomoc. Rozumiem, ze jesli jeszcze bede miala jakis problem, to
    moge pisac na priv.?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:718b.0000634c.3d1c3482@newsgate.onet.pl...
    > Zwracalas im uwage na wadliwe wykonanie uslugi ?
    > Co na to powiedzieli ?
    > Czy wyrazili gotowosc usuniecia nieprawidlowosci ?
    > Czy masz na to posemne potwierdzenia ?
    > Nie masz obowiazku przyjmowac uslugi ktora wykonana zostala niezgodnie z
    > warunkami jakie uzgodniliscie w umowie, bedzies mogla ich wezwac
    wyznaczaja
    > tereimn do usuniecia wady, jesli sie nie zmieszcza, wada bedzie mogla byc
    > usunieta na ich koszt jednak przez innego wykonawce.
    >
    > Jednak nie wierze ze tak sie stanie - zobaczysz cierpiwosci, i tak
    poprawio to
    > co spartaczyli, wystarczy zebedziesz ich nekac telefonami :-)
    > No jesli sie skomplikuje zobaczymy co dalej odbieram tylko z i...@h...pl
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1