  • 1. Data: 2004-07-12 13:33:12
    Temat: reklama.
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    Witam,

    Czy w sklepie internetowym moge podawac ceny u konkurencji obok moich?
    ew.linki do tych samych produktow u konkurencji ?
    Wykazywac koszty ukryte u konkurencji ?

    z gory dziekuje

    marcin

  • 2. Data: 2004-07-12 14:16:16
    Temat: Re: reklama.
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy w sklepie internetowym moge podawac ceny u konkurencji obok moich?
    > ew.linki do tych samych produktow u konkurencji ?
    jeśli chcesz reklamować na swojej stronie konkurencję
    to pewnie tak.

    > Wykazywac koszty ukryte u konkurencji ?
    A na jakiej podstawie tak sądzisz? Znasz ich
    sposób wyceny towarów? Masz jakieś dokumenty
    potwierdzające Twoje zarzuty?

  • 3. Data: 2004-07-12 15:01:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Czy w sklepie internetowym moge podawac ceny u konkurencji obok moich?

    mozesz i to bez linkow.

    Patrz reklama Tele 2 , porownanie cen TPsa i Tele 2 .

    P.

  • 4. Data: 2004-07-12 16:32:14
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    > Wykazywac koszty ukryte u konkurencji ?
    > A na jakiej podstawie tak sądzisz? Znasz ich
    > sposób wyceny towarów? Masz jakieś dokumenty
    > potwierdzające Twoje zarzuty?

    a wygorowane koszty dostawy?

    Bo wlasnie np. ten sam produkt w tej samej cenie, ale u konkurencji wieksze
    koszty przesylki, co stawia moja oferte powyzej.

    no i czy wtedy moge powiedziec, ze moja oferta jest tansza, ten sam koszt
    produktu, a z dostawa taniej ?

    pozdr
    marcin

  • 5. Data: 2004-07-12 19:41:16
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Patrz reklama Tele 2 , porownanie cen TPsa i Tele 2 .

    W Tesco w Bielsku-Bialej widzialem przy wejsciu na hale duza tablice z
    porownaniem cen u nich i w dwoch innych hiper w miescie.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2004-07-13 07:18:55
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

> [...]
    > koszty przesylki, co stawia moja oferte powyzej.
    >
    > no i czy wtedy moge powiedziec, ze moja oferta jest tansza, ten sam koszt

    a wytrzymasz jeśli konkurencja zejdzie poniżej TWOICH kosztów? :) Pamiętaj
    zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał Cie przechytrzyć.

  • 7. Data: 2004-07-13 08:54:53
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > W Tesco w Bielsku-Bialej widzialem przy wejsciu na hale duza tablice z
    > porownaniem cen u nich i w dwoch innych hiper w miescie.

    w sumie mnie tez interesuje jak ta ustawa wyglada.

    Powiedzmy ze istrnieje biouro matrymonialne ktore kreci taka reklame:,
    pokazana jest tpsa i jej haslo, TPSA zbliza ludzi, najtanszy abonament 30
    zl.
    pozniej
    Biuro matrymonialne zbliza ludzi, abonamenmt 20 zl

    i czy zgodnie z ustawa bylo by to legalne? Nie chodzi mi na chlopski rozum ,
    ale z prawnego punktu widzenia?

    P.

  • 8. Data: 2004-07-13 09:47:40
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

> [...]
    > Biuro matrymonialne zbliza ludzi, abonamenmt 20 zl
    >
    > i czy zgodnie z ustawa bylo by to legalne? Nie chodzi mi na chlopski rozum

    Z tego co pamiętam to dopuszczalna jest reklama porównawcza. Tele2 i TPSA to
    ta sama branża i można porównać. Ale Twój przykład już raczej pod to nie
    podchodzi :)
    Przy porównawczej trzeba cholernie uważać - dlatego jest jej tak mało. Bo
    reklama musi być jednocześnie prawdziwa. Jak pokażesz, że Twój towar jest
    tańszy, a konkurencja nagle zmieni cenę i nie zauważysz tego to może być
    przykro...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2004-07-13 10:11:57
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > tańszy, a konkurencja nagle zmieni cenę i nie zauważysz tego to może być

    dlatego trwalbym przy podawaniu linkow do konkurencji...

    pozdr

    marcin

  • 10. Data: 2004-07-13 10:14:05
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    > a wytrzymasz jeśli konkurencja zejdzie poniżej TWOICH kosztów? :) Pamiętaj
    > zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał Cie przechytrzyć.

    dochodza do tego jeszcze inne kryteria. Mysle, ze to dobre na poczatek, pozniej
    bardziej niz groszowe roznice w cenie jest zadowolenie klienta i to uwazam za
    podstawe sukcesu..

    pozdr

    marcin