  • 21. Data: 2014-02-06 23:42:22
    Temat: Re: regulamin i prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.02.2014 23:20, Robert Tomasik pisze:

    > Daj im szansę. Tę skarge nawet mailem możesz wysłąć i działa. Trenowałem
    > skutecznie.

    Podejrzewam, że to nie dla niego ;) Woli postępować jak mały, kapryśny
    dzieciak - położyć się na ziemi i wierzgać kończynami wrzeszcząc "JA
    CHCĘ! JA CHCĘ! JA CHCĘ!".

    A żądanie uzasadnienia na piśmie niekiedy działa nawet od ręki - jak np.
    urzędniczka z gminy domagała się nowego (bo takie samo jak ledwie
    kilkuletnie użyte w poprzednim DO uznała za "nieaktualne") i zażądałem
    pisemnego uzasadnienia, jakie są konkretne kryteria kiedy zdjęcie jest
    aktualne a kiedy już nie wraz z podstawą prawną, to tylko zażyczyła
    sobie żeby podkreślić we wniosku że załączam aktualne zdjęcia ;)

  • 22. Data: 2014-02-07 01:12:36
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.02.2014 22:13, Jurek wrote:

    > Z odpowiedzi wnioskuję że prawników też mamy takich samych że jak by
    > trzeba było odebrać dług 20groszy starej babci to wszyscy by się
    > wyrywali, każdy by widział interes i nawet grom by interweniował, a
    > jeśli chodzi o zus, czy inną większą instytucję to każdy ma w gaciach
    > wielką kupę i odnoszę wrażenie że to całe nasze prawo jak i prawnicy i
    > sądy są tak naprawdę bezużyteczni, czyli zbędni.

    bo w prawie nie liczy sie prawo

    tylko to, kto ma wiecej kasy na papuge

    jak masz nieograniczone srodki to wlasciwie jestes netykalny

    jak jestes babcią co ma marna emeryture, to cie papugi oskubia z
    ostaniego grosza

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 23. Data: 2014-02-07 01:14:41
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.02.2014 23:37, Andrzej Lawa wrote:

    > A to już nie mój problem. Ale delikwent prezentuje cechy typowego
    > gimbusa - myli forum z grupą dyskusyjną

    tak jak czesto ty mylisz "prawo" z "prawie". ;p

  • 24. Data: 2014-02-07 01:16:16
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.02.2014 22:29, Robert Tomasik wrote:

    > Po drugie, to nikt Cie nie zmusza do korzystania z usług Poczty
    > Polskiej. Teraz konkurencji od groma.

    ot, np. nasze sady teraz korzystaja z konkurencji, taniej i lepiej ;D

    i mozna flaszke kupic przy odbiorze sadowej korespondencji

    cud malina ;D

  • 25. Data: 2014-02-07 08:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2014 01:14, hikikomorisan pisze:

    > tak jak czesto ty mylisz "prawo" z "prawie". ;p

    Ty się lepiej w ogóle nie odzywaj - takie jest moje życzenie i zgodnie z
    TWOIMI wypowiedziami także prawo.

  • 26. Data: 2014-02-07 08:57:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.02.2014 08:20, Andrzej Lawa wrote:

    > Ty się lepiej w ogóle nie odzywaj - takie jest moje życzenie i zgodnie z
    > TWOIMI wypowiedziami także prawo.

    Masz prawo miec takie zyczenie :p

  • 27. Data: 2014-02-07 09:56:32
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Idę na pocztę wysłać przesyłkę, przesyłkę mam zabezpieczoną, zapakowaną,
    > oklejoną, zaadresowaną z wypełnionym druczkiem a tu panienki z okienka
    > odmawia mi przyjęcia paczki bo nie spodobała jej się naklejka na mojej
    > paczce.
    A co to była za naklejka?
    Mam nadzieję, ze ani rasistowcka, ani faszystowska.

    Ale , że poczta ma swoje niezgodne z prawem widzimisie, to wiem sama.
    Dokonywałam gdzieś wpłaty, niewielkiej około 10zł.
    Nie pszyjęli mi druku bo adresu nadawcy nie ma.
    Gadam pani z okienka by spisała z dowodu, i daję DO, ale ona tam adresu nie
    znalazła.
    W regulaminie adres nie jest wymagany, więc poszłam na skargę do
    kierowniczki, bez efektu.
    Wysłałam więc pieniądze w ajencji banku, o czym dowiedziłam się w banku
    (można z banku, ale z ajencji taniej), oczywiście, że bez adresu, co
    powtużyłam w rużnyh sprawah kilka razy.
    Potem także wysłałam skargę na pocztę mejlem, zdaje się bez odpowiedzi.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a

  • 28. Data: 2014-02-07 17:21:59
    Od: "Jurek" <J...@g...com>

    Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie widzę szans.
    > Trzeba by wykazać "poniesione szkody" a i to byłoby mało.

    To chyba prawnik jest od tego zęby te szkody wykazać, co nie, za co niby
    bierze pieniądze?
    Taka córka cimoszki z koziej dupy mogła dostać setki tysięcy odszkodowania
    za nic a ja za coś nie mogę?

    > Walka pisemna ma tę zaletę, że może skończyć się "rozesłaniem
    > wyjaśnienia dla wszystkich poczt w okręgu" :P
    > I na deser bonus: "napisz pan reklamację" było nieoficjalnym,
    > wcale nie złośliwym, argumentem ... pracownika poczty, który
    > sam znalazł się między młotem a kowadłem.

    Dowiedziałem się że masa ludzi podobne pisma wysłała, jedni nawet odpowiedzi
    nie dostali, inni dostali nie na temat i tyle. Zresztą skoro mamy prawników
    jak dupy wołowe to po kiego mi słanie tych pism, żeby mi w szufladach
    zalegały?

  • 29. Data: 2014-02-08 10:17:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.02.2014 23:21, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:ld0v10$mpc$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie wiadomo, gdzie on grupę widzi.

    Poza tym, grupa *jest* forum. Forum ma szersze znaczenie niż stronka z
    możliwością zamieszczania postów i komentarzy.

    p. m.