  • 1. Data: 2004-10-03 17:23:59
    Temat: randki.o2.pl - zdjecia pornograficzne
    Od: "Grazon" <g...@o...pl>

    Witam!
    Mam pytanie... Czy publikowanie przez serwis randki.o2.pl zdjec niemoderowanych
    (czesto pornograficznych) jest zgodne z prawem ? Nigdzie w serwisie nie jest
    napisane, ze strona jest tylko dla osob, ktore ukonczyly 18 lat.

    Znajduja tam sie m. in. takie zdjecia:
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=455840
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=455342

    Z powazaniem, Grazyna.

  • 2. Data: 2004-10-03 17:46:38
    Temat: Re: randki.o2.pl - zdjecia pornograficzne
    Od: "Steininger" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Grazon" <g...@o...pl>

    > http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=455840
    > http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=455342

    IMHO nie jest to jeszcze pornografia. Tak czy inaczej, serwis o2 wystawia
    sobie w ten sposób bardzo złe świadectwo.
    Pozdrawiam.

    --
    Steininger
    http://www.steininger.republika.pl

  • 3. Data: 2004-10-03 17:54:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Steininger <s...@p...pl> w poscie
    news:cjpdu6$c5k$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > Użytkownik "Grazon" <g...@o...pl>

    Strasznie krzywego ma ten Darek :)
    IMHO do pornografii temu jeszcze daleko... - raczej anatomia

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 4. Data: 2004-10-03 18:02:45
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 19:54:28 +0200, SDD napisał/napisała:
    > Strasznie krzywego ma ten Darek :)

    hyhyhy gdybym sobie takie zrobil to w W-wie by mnei rozpoznano :> hrhrhr

    > IMHO do pornografii temu jeszcze daleko... - raczej anatomia

    no nie wiem.. ja nie chcialbym aby moj bachor (za iles tam lat) buszujac po
    randkowniach w poszukiwaniu znajomych znalazl cos takiego :/
    Na wszystko jest czas a to na pewno (moim zdaniem) kwalifikuje sie do dzialu
    "od 18." :/

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2004-10-03 18:46:58
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Steininger" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cjpdu6$c5k$1@inews.gazeta.pl...
    > IMHO nie jest to jeszcze pornografia. Tak czy inaczej, serwis o2 wystawia
    > sobie w ten sposób bardzo złe świadectwo.

    o2.pl regularnie takie profile wycina, ale naprawde przy takiej ilosci to
    sie nie da robic tego nabierzaco :(
    Pozatym w regulaminie jest wyraznie napisane jakich tresci na profilach
    uzytkownik nie moze zamieszczac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2004-10-03 18:47:21
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rafał M napisał/a:
    >o2.pl regularnie takie profile wycina, ale naprawde przy takiej ilosci to
    >sie nie da robic tego nabierzaco :(
    >Pozatym w regulaminie jest wyraznie napisane jakich tresci na profilach
    >uzytkownik nie moze zamieszczac.
    A nie lepsza profilaktyka - moderacja profili (wraz ze zdjęciami) PRZED
    publikacją.

  • 7. Data: 2004-10-03 19:21:17
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

    > A nie lepsza profilaktyka - moderacja profili (wraz ze zdjęciami) PRZED
    > publikacją.

    oczywiscei ze lepsza, ale kto za to zaplaci?
    grzessiek
    --
    www.TravelGuide.pl - Twoj przewodnik w podrozy!
    www.MyHotelsGuide.com - iSRPH in english

  • 8. Data: 2004-10-03 19:23:37
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    grzessiek napisał/a:
    >oczywiscei ze lepsza, ale kto za to zaplaci?
    Ale usuwanie profili po zamieszczeniu też kosztuje - ktoś musi je
    przeglądać, więc...

  • 9. Data: 2004-10-03 22:11:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-03 20:02, Papik rzecze:
    > no nie wiem.. ja nie chcialbym aby moj bachor (za iles tam lat) buszujac po
    > randkowniach w poszukiwaniu znajomych znalazl cos takiego :/

    Nie bój ryby - nie takie rzeczy będzie już widział wcześniej na żywo.

    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 10. Data: 2004-10-03 22:32:47
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Arek <a...@e...net> wrote:
    > będzie już widział wcześniej

    Jaki to jest czas? Przeszły w przyszłości? :)

    P.