  • 1. Data: 2004-10-03 16:16:09
    Temat: Czy muszę podawać zawód?
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    W wielu urzędach przy okazji wypełniania formularzy różnorakich zadają -
    prócz pytań o imię, nazwisko, datę urodzenia itp. - sakramentalne pytanie o
    zawód. Jaka jest podstawa prawna tego i czy muszę podać?

    RG

  • 2. Data: 2004-10-03 20:51:40
    Temat: Re: Czy muszę podawać zawód?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Podaj w jakich urzędach i przy jakich formularzach.

  • 3. Data: 2004-10-03 21:15:43
    Temat: Re: Czy musz=EA podawa=E6 zaw=F3d?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > prócz pytań o imię, nazwisko, datę urodzenia itp. - sakramentalne pytanie o
    > zawód. Jaka jest podstawa prawna tego i czy muszę podać?

    W jakich urzedach ? Zawod wykonywany czy wyuczony ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-10-03 21:25:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman G. wrote:
    > W wielu urzędach przy okazji wypełniania formularzy różnorakich zadają -
    > prócz pytań o imię, nazwisko, datę urodzenia itp. - sakramentalne pytanie o
    > zawód. Jaka jest podstawa prawna tego i czy muszę podać?

    Wpisz 'specjalista' i tyle tego ;)

  • 5. Data: 2004-10-03 21:29:02
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wpisz 'specjalista' i tyle tego ;)

    Albo ... informator.

    ;-)

    Znaczy sie zapowiadacz autobusow na dworcu PKS.
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-10-04 07:15:02
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Np. na druczku do meldunku (chociaż dobrowolnie do celów statystycznych).
    JaC

  • 7. Data: 2004-10-04 08:17:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    W jakich urzedach ? Zawod wykonywany czy wyuczony ?

    heh
    "medialny gangster"
    ale ja pytam o wyuczony nie o wykonywany :)

    P.

  • 8. Data: 2004-10-04 08:23:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 23:29:02 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisał:

    > Albo ... informator.

    Tajny współpracownik...

    Nikt nie wie, że z nim współpracuje...

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 9. Data: 2004-10-04 14:12:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    No ale tam jest to dobrowolne. technicznie wynika to z tego,że w starych
    dowodach (tych z twardymi okładkami) wpisywało się te dane. W systemach
    zostało wolne pole, choć teraz to do niczego nie jest potrzebne.

  • 10. Data: 2004-10-04 20:14:56
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podaj w jakich urzędach i przy jakich formularzach.

    Na przykład podczas przełuchania na Policji w charakterze świadka.
    W urzędzie skarbowym.
    W sądzie też chyba...

    RG